کد خبر : 1837298 | 17 مرداد 1401 ساعت 20:01 | 64.6K بازدید | 28 دیدگاه

قرارداد قبلی مشکل قانونی دارد

بارسلونا دی‌یونگ را تهدید به شکایت کرد!

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی، از سوی باشگاه بارسلونا تهدید شده که اگر شرایط جدید آنها را قبول نکند، از او شکایت خواهد شد.

بارسلونا دی‌یونگ را تهدید به شکایت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، آینده فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، همچنان مبهم است. روز گذشته خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در جریان یک مصاحبه گفت که دی یونگ قرارداد دارد و ماندنی است اما طبق ادعای امروز نشریه اسپورت، از سوی باشگاه کاتالان به دی یونگ اعلام شده که تنها در صورتی ماندنی خواهد بود که شرایط جدید باشگاه را قبول کند.

1733427

 دی یونگ تابستان 2019 و زمان ریاست جوزپ ماریا بارتومئو به بارسلونا پیوست و دستمزد بالایی هم دریافت می‌کند. در پاندمی کرونا توافقی جدید بین دو طرف صورت گرفت که بر اساس آن، بخش قابل توجهی از دستمزد او کسر شد و بارسلونا به بازیکن تعهد داد که پس از بهبود شرایط اقتصادی، دستمزد کامل را به او پرداخت کند. خوان لاپورتا اما این شرایط را قبول ندارد و به مدیر برنامه‌های بازیکن اعلام کرده است که توافق قبلی، غیرقانونی است و باشگاه می‌تواند به‌خاطر آن از دی یونگ شکایت کند. 

1727997

بارسلونا برای دی یونگ شرط گذاشته است که یا باید با باشگاه قراردادی جدید امضا کند که در آن دستمزدش کاهش زیادی خواهد داشت یا اینکه به یکی از پیشنهادهای رسیده پاسخ مثبت بدهد. در غیر این‌صورت از او شکایت خواهد شد. دی یونگ از چلسی و منچستریونایتد پیشنهاد دارد ولی اعلام کرده که نه دستمزدش را کاهش می‌دهد و نه قصد جدایی دارد.

دیدگاه‌ها