کد خبر : 1837302 | 17 مرداد 1401 ساعت 20:35 | 44.3K بازدید | 16 دیدگاه

بهترین تصمیم، تمدید بود

شفاف‌سازی کاپیتان چلسی؛ چرا پیشنهاد بارسا را رد کردم؟

سزار آسپیلیکوئتا، مدافع چلسی در مورد رد پیشنهاد بارسلونا و تمدید قرارداد با آبی‌ها توضیح داد.

شفاف‌سازی کاپیتان چلسی؛ چرا پیشنهاد بارسا را رد کردم؟

به گزارش "ورزش سه"، سزار آسپیلیکوئتا، مدافع اسپانیایی چلسی سخت مورد علاقه بارسلونا قرار داشت و دو طرف از چند ماه پیش به توافق شفاهی نیز رسیده بودند. آسپیلیکوئتا از مدیران سابق چلسی قول گرفته بود که مشکلی در راه انتقال او به بارسا ایجاد نکنند ولی همه چیز با تغییر مالکیت باشگاه تغییر کرد. قرارداد آسپیلیکوئتا طبق بندی در قراردادش، برای یک سال دیگر و به شکلی یک‌طرفه تمدید شد و چلسی اعلام کرد که برای فروش او 15 میلیون یورو می‌خواهد. بارسلونا از بازیکن زمان خواست تا با رفع مشکلات اقتصادی، برای جذب او پیشنهاد رسمی بدهد ولی آسپیلیکوئتا در نهایت تصمیم گرفت قراردادش با چلسی را دو سال دیگر نیز تمدید کند.

1733444

کاپیتان چلسی در مورد تمدید قرارداد با چلسی به نشریه دیلی میل گفت:« شرایط عجیبی بود و از ماه مارس می‌توانستم با باشگاه‌های دیگر مذاکره کنم. از سوی دیگر، فصل قبل به حدنصاب لازم از لحاظ تعداد بازی رسیده بودم و باشگاه قراردادم را یک‌طرفه تمدید کرد. چلسی شرایط مبهمی داشت و گفت‌و‌گوی مستقیمی نداشتیم. سپس مالکیت تغییر کرد و پس از مذاکراتی که صورت گرفت، تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم. با مدیران جدید باشگاه صحبت‌های صادقانه‌ای داشتم و مرا متقاعد کردند که بهترین تصمیم، ماندن در چلسی است.»

1732625

آسپیلیکوئتا ادامه داد:« پس از قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها، من تبدیل به اولین بازیکن تاریخ چلسی شدم که همه جام‌ها را کسب کرده است. در واقع پس از آن بود که حس کردم بهتر است به اسپانیا برگردم و با بارسلونا مذاکره کردم. من از ماه ژانویه آزاد بودم با باشگاه‌های دیگر حرف بزنم و هیچ کاری بر خلاف قانون انجام ندادم. پس از 10 سال بازی برای چلسی حس می‌کردم باید جدا شوم ولی از سوی دیگر، شایعات پیرامون من زیاد بود و این را دوست نداشتم. در تمام این ماه‌ها سکوت کردم و نمی‌خواستم هواداران چلسی را آزار بدهم. حالا هم از تصمیمی که گرفتم، خوشحال و راضی هستم. می‌توانستم به بارسلونا بروم ولی صحبت با مدیران جدید و توماس توخل، نظرم را عوض کرد. از حالا به چالش‌های جدید در چلسی فکر می‌کنم و بسیار هیجان‌زده هستم.»

دیدگاه‌ها