کد خبر : 1837315 | 17 مرداد 1401 ساعت 23:40 | 82.6K بازدید | 19 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

صبر ستاره پرتغالی تمام شد؛ در سیتی می‌مانم

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی، به این نتیجه رسیده است که امکان انتقالش به بارسلونا وجود ندارد و حالا قصد تمدید قراردادش با منچسترسیتی را دارد.

صبر ستاره پرتغالی تمام شد؛ در سیتی می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در تابستان امسال عملکردی توفانی در بازار نقل و انتقالات داشته و ستاره‌های بزرگی چون روبرت لواندوفسکی، فرانک کِسیه، آندریاس کریستنسن، ژول کُنده و رافینیا را جذب کرده است. به نظر می‌رسد ماموریت خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، در فصل تابستان هنوز تمام نشده و ممکن است در روزهای پایانی شاهد حضور بازیکنان بزرگ دیگری در نوکمپ باشیم. 

1733467

هفته قبل نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد که هنوز امکان انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا وجود دارد و پس از توافق شفاهی با بازیکن، تنها باید پیشنهاد رسمی به سیتی ارائه شود اما به فاصله سه هفته تا پایان نقل و انتقالات، محدودیت‌های مالی بارسلونا باعث شده تا این باشگاه نتواند پیشنهادی رسمی برای برناردو ارائه کند.

بارسلونا در صورتی قصد جذب برناردو را دارد که فرانکی دی یونگ حاضر به جدایی شود. ستاره هلندی از منچستریونایتد و چلسی پیشنهاد دارد ولی به مدیران باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که فصل بعد نیز ماندنی است. او همچنین تاکید دارد که دستمزدش را کاهش نخواهد داد.

1731462

امروز موندودپورتیوو نوشت که برناردو به این نتیجه رسیده است که امکان انتقالش به بارسلونا وجود ندارد و می‌خواهد به پیشنهاد تمدید سیتی پاسخ مثبت بدهد. از قرارداد برناردو هنوز سه سال دیگر باقی‌مانده، با این حال سیتی قصد تمدید آن را دارد. اتفاقی مشابه چند روز پیش در مورد سزار آسپیلیکوئتا رخ داد و او هم با رد پیشنهاد بارسا قراردادش با چلسی را تمدید کرد.

دیدگاه‌ها