کد خبر : 1837374 | 18 مرداد 1401 ساعت 12:38 | 37.5K بازدید | 15 دیدگاه

خشم بارسا از دی‌یونگ؛ قراردادت مجرمانه است!

آینده فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خشم بارسا از دی‌یونگ؛ قراردادت مجرمانه است!

به گزارش "ورزش سه"، موقعیت دی‌یونگ در بارسلونا بسیار پیچیده‌تر و ناراحت‌کننده‌تر از چیزی است که بسیاری تصور می‌کنند. 
این بازیکن حاضر به ترک این باشگاه یا کاهش دستمزد چند میلیون یورویی‌اش نیست و همین موضوع کار بارسا برای ثبت رسمی قرارداد بازیکنان جدیدش را بسیار دشوار کرده است. 
با این حال اتلتیک خبر داده است که یکی از شدیدترین اقدامات بارسا علیه این بازیکن در اواسط ماه گذشته میلادی رخ داده است و مدیران این باشگاه به او اعلام کرده‌اند که شرایط قراردادش که تحت مدیریت جوزپ ماریا بارتومئو امضا شده مجرمانه است و اگر او می‌خواهد پایش به دادگاه باز نشود، باید در شرایط این قرارداد تجدیدنظر کند. 
مدیران فعلی بارسا معتقد هستند که این شرایط درباره قراردادهای مارک آندره ترشتگن، جرارد پیکه و کلمنت لنگله هم صدق می‌کند. در واقع هزینه این چهار قرارداد برای این باشگاه نزدیک به 311 میلیون یورو بوده است. هرچند پیکه پذیرفته است که دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. 

1733342

قرارداد فعلی دی‌یونگ که در اکتبر 2020 تا سال 2026 تمدید شد شامل دستمزد 15.2 میلیون یورویی برای او در فصل 23-2022 است و دستمزد 18.3 میلیون یورویی در فصل 24-2023 است. این از نظر هیئت مدیره فعلی کاملا غیرقانونی است و باعث شده است که آنها از او بخواهند تا در شرایط این قرارداد تجدیدنظر کند. 
منچستریونایتد و چلسی در هفته‌های اخیر به‌صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن بودند اما او حاضر به پذیرش پیشنهادهای این دو باشگاه نیست. 
بعضی از هواداران در جریان دیدار برابر پوماس در جام خوان گامپر برای او سوت زدند تا اعتراض خود را به رفتاری که این بازیکن برابر این باشگاه در پیش گرفته است نشان دهند. این در حالی بود که او ششمین گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند. 
ژاوی در دیدارهای دوستانه در تور پیش فصل آمریکا از دی‌یونگ به‌عنوان مدافع وسط استفاده کرد تا نشان دهد که این بازیکن جایی در برنامه‎‌های او برای خط میانی در فصل جدید ندارد و فشارها روی او را افزایش دهد. 
بارسا با شرایط فعلی امکان ثبت قرارداد بازیکنان جدید را ندارد و این مشکلات بسیاری را برای آنها ایجاد خواهد کرد. باید دید که کشمکش دی‌یونگ و بارسا تا کجا ادامه دارد و چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها