کد خبر : 1837380 | 18 مرداد 1401 ساعت 12:49 | 17.6K بازدید | 3 دیدگاه

تصمیم با مادر رابیو؛ فقط با مدیر یونایتد حرف می‌زنم!

ورونیک رابیو، مادر و مدیر برنامه آدرین رابیو، قصد دارد تمامی مذاکرات با باشگاه منچستریونایتد را به تنهایی پیش ببرد.

تصمیم با مادر رابیو؛ فقط با مدیر یونایتد حرف می‌زنم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد همچنان امیدوار است که بتواند خط میانی تیمش را برای فصل جدید تقویت کند و رابیو گزینه جدید این باشگاه به حساب می‌آید. 
مدیران این باشگاه در ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای جذب فرانکی دی‌یونگ انجام دادند اما علی‌رغم توافق با مدیران بارسلونا، این بازیکن همچنان حاضر به پذیرش پیشنهاد یونایتد و حضور در اولدترافورد نیست. 
همین موضوع باعث شده است که مدیران یونایتد به دنبال یافتن گزینه جانشین برای این هافبک هلندی باشند و مذاکراتی را با نمایندگان رابیو انجام داده‌اند. 
اما حالا روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده است که ورونیک رابیو خواهان در دست گرفتن کنترل کامل روی این مذاکرات برای بحث درباره دستمزد و سایر موارد مورد بحث است. 

1733505


گفته شده است که ریچارد آرنولد یکی از اعضای دپارتمان جذب بازیکن یونایتد در حال حاضر مسئولیت پیش بردن این مذاکرات را برعهده دارد اما مادر این بازیکن اعلام کرده است که تنها حاضر است با جان مرتاف، مدیر فوتبال این باشگاه، که تصمیم‌گیرنده نهایی درباره نقل و انتقالات شیاطین سرخ است؛ صحبت کند. 
این احتمالا آخرین قرارداد مهم و ارزشمند دوران فوتبال این بازیکن خواهد بود و به همین دلیل مادر او تصمیم دارد نهایت تلاشش را برای فراهم کرد بهترین شرایط برای پسرش به‌کار بگیرد. 
یوونتوس حدود 12 تا 14 میلیون پوند برای فروش رابیو می‌خواهد و این در حالی است که تنها 12 ماه از مهلت قرارداد او با این باشگاه باقی مانده است اما مشخص نیست که یونایتد حاضر به پرداخت چنین مبلغی برای او باشد.

دیدگاه‌ها