کد خبر : 1837386 | 18 مرداد 1401 ساعت 13:41 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

درخواست اینزاگی از اینتر: مدافعان را نفروشید

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، از مدیران این باشگاه درخواست کرد که میلان اشکرینیار و دنزل دومفرایز را نفروشند.

درخواست اینزاگی از اینتر: مدافعان را نفروشید

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی اشکرینیار و دومفرایز از اینتر از هفته‌ها قبل مطرح شده و مذاکراتی را نیز با چند باشگاه در این زمینه صورت گرفته است.
شرایط مالی پس از شیوع جهانی ویروس کرونا هنوز به حالت عادی برنگشته و همین باعث شده است که باشگاه اینتر نیاز به فروش بازیکنانش داشته باشد تا بتواند تعادلی در زمینه هزینه و درآمد ایجاد کند و حسابرسی‌اش را از حالت ضرر خارج کند. 
پیش از این بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده بودند که پاری سن ژرمن و اینتر در حال مذاکره برای انتقال اشکرینیار هستند و این در حالی بود که گفته می‌شد چلسی نیز صحبت‌هایی را برای خرید این بازیکن و همچنین دومفرایز با مدیران اینتر انجام داده است. 

1733566
مذاکرات پی اس جی و اینتر هنوز به نتیجه نرسیده است اما گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده است که این باشگاه قصد دارد به زودی پیشنهاد جدیدی را برای اشکرینیار ارائه کند. 
این دو بازیکن نقش بسیار مهمی را در ترکیب این تیم ایفا می‌کنند و جدایی او ممکن است تاثیر منفی روی عملکرد اینتر در فصل آینده داشته باشد. 
حالا روزنامه کوریره دلو اسپورت مدعی شده است که اینزاگی روز گذشته با استیون ژانگ، رییس اینتر، دیدار کرده و از او خواسته است که هر دوی این بازیکنان را حفظ کند و تصمیمش برای فروش بازیکنان را تا پایان فصل به تعویق بیاندازد. 
ژانگ تصمیم نهایی را در این زمینه خواهد گرفت اما حفظ این دو مدافع به فروش چزاره کاسادی و آندره‌آ پینامونتی با قیمتی مناسب بستگی دارد اما حتی در آن صورت نیز ممکن است اینتر مجبور به فروش یکی از این دو بازیکن شود.

دیدگاه‌ها