کد خبر : 1837405 | 18 مرداد 1401 ساعت 15:42 | 13K بازدید | 7 دیدگاه

آخرین تلاش چلسی؛ آبی‌ها بی‌خیال فوفانا نمی‌شوند

علی‌رغم رد پیشنهادی پیش از 70 میلیون پوند، باشگاه چلسی در حال آماده سازی پیشنهاد جدیدی برای خرید وسلی فوفانا از لسترسیتی است.

آخرین تلاش چلسی؛ آبی‌ها بی‌خیال فوفانا نمی‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی در فصل تابستان امسال دو مدافع میانی خود به نام هایی آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن را از دست داده و به شدت به دنبال جذب مدافع جدید است. تلاش آبی های لندن در مدت اخیر برای جذب گزینه هایی چون ماتیس دی لیخت و میلان اشکرینیار از یوونتوس و اینتر نیز به نتیجه ای ختم نشده و در شرایطی که یک هفته از شروع فصل جدید سپری شده، آنها برای جذب وسلی فوفانا از لسترسیتی وارد عمل شده اند.

1733612

حالا اسکای اسپورتس ایتالیا در گزارشی مدعی شد مذاکرات مدیران باشگاه چلسی با لسترسیتی برای جذب وسلی فوفانا ادامه دارد، اما لستر تاکید دارد که این بازیکن فروشی نیست و آنها قصد دارند مدافع ارزشمند خود را برای فصل جاری حفظ کنند. پیشنهاد بیشتر از 70 میلیون پوند چلسی هفته گذشته رد شد، اما فوفانا خواهان نهایی شدن این انتقال شده و چلسی دوباره شانس خود را برای جذب این بازیکن امتحان خواهد کرد.

بر خلاف برخی شایعات، چلسی رقمی معادل 85 میلیون پوند برای جذب این بازیکن پرداخت نخواهد کرد و این باشگاه همچنان امیدوار است این مدافع جوان را با رقم پایین تر از 80 میلیون پوند به علاوه پاداش، به خدمت بگیرد. اما جدای از اهمیت رقم انتقال، ساختار پرداخت پول و شرایط نهایی شدن بندهای پاداش فوفانا نیز برای متقاعد شدن لسترسیتی به این انتقال، بسیار مهم خواهد بود. به هر حال هفته پیش رو در این پروسه بسیار کلیدی است و احتمالا تکلیف آینده وسلی فوفانا معلوم خواهد شد.

دیدگاه‌ها