کد خبر : 1837506 | 19 مرداد 1401 ساعت 11:13 | 29.1K بازدید | 15 دیدگاه

گزارش روزنامه اماراتی از کلبای جدید

فرهاد مجیدی مهاجمی که دفاع را آموخته است

الخلیج امارات در گزارشی به تمجید از عملکرد دفاعی تیم‌های تحت هدایت فرهاد مجیدی پرداخته است.

فرهاد مجیدی مهاجمی که دفاع را آموخته است

به گزارش ورزش سه، باشگاه اتحاد کلبا در ادامه برنامه نقل و انتقالاتی خود پس از امضای قرارداد با احمد جشاک 28 ساله، از جذب لئاندرو سپاداسیو 22 ساله خبر داد که به مدت یک فصل به صورت قرضی از شباب الاهلی به این تیم اضافه شده است.

جشک برای سومین فصل متوالی برای کلبا توپ خواهد زد اما لئاندرو اولین فصل خود را با این تیم آغاز خواهد کرد؛ او در دو فصل اخیر که به صورت قرضی در عجمان حضور داشت، عملکرد خوبی ارائه داد.

اتحاد کلبا این فصل و با حضور فرهاد مجیدی فعالیت خوبی در بازار نقل و انتقالات داشته و با حضور فیلیپ کیش، دانیل بیسا ایتالیایی و ایگور روسی مدافع برزیلی، تیم خود را تقویت کرده است.

این تیم در حالی اردوی خارجی خود در اتریش را به پایان رساند که این کمپ به مدت سه هفته به طول انجامید و شامل تمرینات فشرده بسیاری بود. علاوه بر این سه بازی دوستانه هم انجام شد که در آنها تیم کلبا موفق به ثبت کلین شیت شد؛ شاگردان مجیدی در اولین بازی مقابل چمپیون اسلوونی 5-0 پیروز شدند و سپس هلفورت اتریش را با نتیجه 3-0 و بریگیتناو را با نتیجه 4-0 شکست دادند.

نشریه الخلیج امارات امروز با انتشار گزارشی با اشاره به این نتایج نوشت: «این نشان می‌دهد که بازیکنان سبک بازی مربی جدید ایرانی خود، فرهاد مجیدی را که به روش‌های دفاعی در مربیگری معروف است، درک کرده‌اند. مجیدی البته یکی از بهترین مهاجمان لیگ ایران بوده و زمانی هم در لیگ امارات بازی کرده است.

1733797

فرهاد فصل گذشته استقلال تهران را به عنوان قهرمانی لیگ ایران رساند و در 30 بازی تنها 10 گل دریافت کرد و 21 کلین شیت ثبت کرد که این یک رکورد جهانی محسوب می‌شود.»

کلبا قرار است از روز پنج‌شنبه مرحله سوم آماده‌سازی خود را از سر بگیرد که در آن چندین جلسه تمرینی و همچنین مسابقات دوستانه برای تطبیق با شرایط جوی و افزایش هماهنگی بین بازیکنان قدیمی و جدید برگزار می‌شود.

محمد مطر الزعابی، نایب رئیس اتحاد کلبا نیز در این‌باره گفت: برنامه تدارکاتی خوب پیش می‌رود و جو اردوی اتریش از نظر نظم و انضباط بازیکنان و اجرای برنامه‌ها، مثبت و کاملا رضایت بخش بود. روحیه همکاری بالای کادر فنی و اداری و بازیکنان به اجرای برنامه تعیین شده و رسیدن به مراحل مثبت، کمک زیادی کرد.

او ادامه داد: برنامه مسابقات دوستانه در اردو نیز شامل دیدار با تیم‌های سطوح مختلف بود که با هدف دادن فرصت به همه بازیکنان برای حضور در شرایط مسابقه و برآورد کادر فنی و همچنین ایجاد هماهنگی بین بازیکنان و انجام برنامه‌های مختلف، برگزار شد.

الزعابی در مورد عملکرد کلبا در نقل و انتقالات و جذب قرضی احمد جشک و لئاندرو سپاداسیو گفت: خریدها بر اساس نیازهای تیم و دیدگاه کادر فنی در تقویت سیستم با عناصر متمایز انجام شده است.

دیدگاه‌ها