کد خبر : 1837516 | 19 مرداد 1401 ساعت 11:52 | 25.8K بازدید | 4 دیدگاه

استقبال توپچی‌ها از اخراج اوبا؛ آرتتا جسور است!

به نظر می‌رسد که بازیکنان آرسنال از اخراج پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره سابق این تیم، توسط میکل آرتتا استقبال کرده‌اند.

استقبال توپچی‌ها از اخراج اوبا؛ آرتتا جسور است!

به گزارش "ورزش سه"، آرتتا در اواسط فصل گذشته تصمیم گرفت که اوبامیانگ را به دلیل مسائل انضباطی از تیمش کنار بگذارد و همین اتفاق در نهایت باعث جدایی این بازیکن شد. 
این بازیکن در اوایل ماه دسامبر اجازه ترک اردوی آرسنال و سفر به فرانسه را به دلیل مشکلات خانوادگی دریافت کرد اما بازگشت دیرهنگام او پیش از زمان تعیین شده باعث شد که آرتتا به شدت از او خشمگین شود. 
این مربی اسپانیایی اجازه حضور این بازیکن در تمرینات را نداد، او را وادار کرد که به صورت انفرادی تمرین کند، بازوبند کاپیتانی را از او گرفت و در نهایت او را از فهرست تیمش هم کنار گذاشت تا شرایط برای اوبا دشوار شود. 
این ستاره اهل گابن در نهایت تصمیم گرفت قراردادش با آرسنال را فسخ کند و راهی بارسلونا شود تا چالش جدیدی را در این تیم تجربه کند. 

1698430

مستند «همه یا هیچ: آرسنال» که اخیرا از سوی آمازون پرایم منتشر شده نشان داده است که آرتتا در یک جلسه تیمی این تصمیم را با بازیکنان تیمش مطرح کرده و دلایل کنار گذاشته شدن اوبامیانگ را به صورت کامل برای آنها شرح داده است. 
تعدادی از بازیکنان آرسنال از جمله محمد الننی و راب هولدینگ هر دو به تصمیم این مربی احترام بسیاری گذاشتند و مدعی شدند که این تصمیم نشان داد که آرتتا جسارت و شجاعت بسیاری برای هدایت این تیم دارد. 
هرچند در این مستند خبری از صحبت با اوبا برای شنیدن نظر او راجع به اتفاقات رخ داده نیست اما صحبت کوتاهی که او انجام داد نشان می‌دهد که این بازیکن هم تمایلی به بهبود روابطش با آرتتا نداشته است.

دیدگاه‌ها