کد خبر : 1837527 | 19 مرداد 1401 ساعت 12:37 | 22.4K بازدید | 6 دیدگاه

اول ثبت قراردادها؛ ستاره چلسی باید منتظر بارسا بماند

مارکوس آلونسو، مدافع چلسی، نمی‌تواند تا زمان ثبت قرارداد بازیکنان جدید بارسلونا به این تیم بپیوندد.

اول ثبت قراردادها؛ ستاره چلسی باید منتظر بارسا بماند

به گزارش "ورزش سه"، بارسا به دنبال تلاش برای تقویت خط دفاعی‌اش از ابتدای تابستان به صورت جدی در پی جذب آلونسو بود اما حال باید مدتی برای نهایی کردن این انتقال صبر کند. 
خریدهای گرانقیمت بارسا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث شده است که این باشگاه با معضل ثبت قرارداد بازیکنان جدید به دلیل سختگیری‌های مالی لالیگا روبرو باشد. 
مدیران این باشگاه امیدوار بودند که تعداد قابل توجهی از بازیکنان حاضر در فهرست مازاد از جمله ممفیس دیپای، مارتین برایثویت یا فرانکی دی‌یونگ را بفروشند تا علاوه بر جبران بخشی از هزینه‌های صورت گرفته، فضای زیادی را در فهرست دستمزدهای پرداختی ایجاد کنند. 

1420350

با این حال، شرایط مطابق میل این باشگاه پیش نرفت و مخالفت این بازیکنان با ترک نوکمپ باعث شد که آنها مجبور به پیدا کردن راه دیگری برای ثبت قرارداد بازیکنان باشند و مذاکراتی را با سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه برای کاهش مبلغ قراردادشان آغاز کنند. 
پیش از این بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی خبر داده بودند که آلونسو در یک قدمی امضای قرارداد با بارسلونا قرار دارد. حتی توماس توخل هم تایید کرد که کار جدایی او از چلسی نهایی شده است. 
اما حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده است که او باید تا ثبت قرارداد نهایی تمام بازیکنان جدید بارسا و تایید لالیگا صبر کند و پس از آن اجازه پیوستن به این باشگاه را خواهد داشت. 
قرارداد این مدافع اسپانیایی تا سال 2024 با گزینه تمدید به مدت یک سال دیگر خواهد بود اما او در حال حاضر باید منتظر مشخص شدن تکلیف بازیکنان دیگر بارسا باشد.

دیدگاه‌ها