کد خبر : 1837541 | 19 مرداد 1401 ساعت 13:23 | 39.8K بازدید | 14 دیدگاه

نظر بارسا عوض شد؛ دی‌یونگ در یک قدمی چلسی

بارسلونا و چلسی در آستانه توافق برای انتقال فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی، به استمفوردبریج هستند.

نظر بارسا عوض شد؛ دی‌یونگ در یک قدمی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، تلاش‌های بارسا برای فروش دی‌یونگ همچنان ادامه دارد و این بار این باشگاه قصد دارد او را به چلسی منتقل کند. 
شرایط مالی بارسا و عدم ثبت قرارداد بازیکنان جدید باعث شده است که فشار زیادی روی بازیکنانی باشد که دستمزد بالایی دارند و به همین دلیل یکی از دلایل افزایش فشارهای لالیگا روی این باشگاه به حساب می‌آیند. 
منچستریونایتد از چند ماه قبل به دنبال جذب دی‌یونگ بود و پس از مذاکرات طولانی، با مدیران بارسا بر سر انتقال این بازیکن به توافق رسید اما در نهایت این هافبک هلندی حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشد. 
بسیاری از منابع اسپانیایی معتقد هستند که یکی از دلایل اصلی مخالفت این بازیکن با حضور در اولدترافورد، عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان از سوی این تیم برای فصل جدید است که نقش مهمی در تصمیم‌گیری او ایفا کرده است. 

1726782

از چند روز قبل صحبت‌هایی درباره ورود چلسی به کورس جذب این بازیکن و شروع مذاکرات دو طرف به گوش می‌رسید و حالا روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسا نزدیک است مدعی شده که این دو باشگاه برای انتقال این بازیکن به لندن به توافق رسیده‌اند. 
این در حالی است که دی‌یونگ همچنان با این انتقال موافقت نکرده است اما اسپورت خبر داده که حضور چلسی در لیگ قهرمانان فصل آینده عاملی کلیدی است که به احتمال زیاد و با توجه به افزایش فشارها از سوی بارسا به او باعث می‌شود که این بازیکن در یک قدمی پیوستن به چلسی قرار بگیرد. 
پیش از این همچنین گفته شده بود که او علاقه‌ای به زندگی در منچستر ندارد و اگر قرار است از بارسلونا جدا شود، ترجیح می‌دهد به لندن برود و این فرصت مناسبی برای اوست که این چالش را تجربه کند.

دیدگاه‌ها