کد خبر : 1837615 | 19 مرداد 1401 ساعت 22:11 | 38.5K بازدید | 26 دیدگاه

توهین هواداران به دی‌یونگ؛ دستمزدت را کم کن احمق!

هواداران بارسا امروز در زمان ورود فرانکی دی‌یونگ به مجموعه تمرینی باشگاه راه را بر او سد کرده به دلیل عدم موافقت ستاره هلندی با کاهش دستمزدش به او اعتراض کردند.

توهین هواداران به دی‌یونگ؛ دستمزدت را کم کن احمق!

به گزارش "ورزش سه"، امروز ورودی مجموعه تمرینی بارسلونا شاهد اتفاقی عجیب بود: درگیری لفظی هواداران بارسا و فرانکی دی‌‌یونگ، هافبک هلندی این تیم. درست در روزهایی که شایعات درباره آینده دی‌یونگ به اوج رسیده هواداران باشگاه کاتالان او را به دلیل عدم موافقت با کاهش دستمزدش هدف اعتراض قرار دادند.

1727385

اعتراض هواداران بارسا به قراردادی برمی‌گردد که دی‌یونگ در سال 2019 با این باشگاه امضا کرد. زمانی که خبری از مشکلات اقتصادی باشگاه نبود و بحران اپیدمی کرونا از راه نرسیده بود. هواداران اسپانیایی که در مقابل مجموعه تمرینی باشگاه‌شان منتظر بودند تا دی‌یونگ از راه برسد با لحنی توهین‌آمیز با او صحبت کرده و گفتند:" دستمزدت را کم کن احمق!"

1733978
اعتراض توهین‌آمیز هواداران بارسا به دی‌یونگ

علت اعتراض هواداران ظاهرا به شایعات اخیر برمی‌گردد که مدعی است بارسلونا از ستاره هلندی خواسته یا باشگاه را ترک کند یا کاهش قابل توجه دستمزدش را بپذیرد.

دی‌یونگ تا این لحظه به صورت علنی از تصمیم خود صحبت نکرده اما اکثر گزارشها حاکی است او تمایلی به ترک کردن بارسا ندارد و با وجود شرایط دشوار در نوکمپ ترجیح می‌دهد به حضور در کاتالونیا ادامه دهد.

دیدگاه‌ها