کد خبر : 1837562 | 19 مرداد 1401 ساعت 14:39 | 18.5K بازدید | 15 دیدگاه

انگیزه زیادی دارم؛

لوکاکو: می‌خواستم از چلسی انتقام بگیرم!

روملو لوکاکو، ستاره جدید اینتر، انگیزه‌های زیادی برای اثبات دوباره خود در لباس این تیم دارد.

لوکاکو: می‌خواستم از چلسی انتقام بگیرم!

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو، مهاجم 29 ساله و بلژیکی، تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 115 میلیون یورو چلسی پیوست، اما شرایط در هنگام بازگشت او به لیگ برتر چندان پیش نرفت و این بازیکن به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفت. در نهایت و پس از یک سال ناامید کننده در لندن، لوکاکو با قراردادی قرضی و 6 میلیون یورویی به اینتر بازگشت و حالا او از انگیزه‌های خود برای درخشش دوباره در لباس این تیم صحبت کرده است.

روملو لوکاکو گفت: "شرایط یک فصل حضور در چلسی به من انگیزه بیشتری داده تا حتی بهتر از قبل کار کنم. فکر می‌کنم در یک سال همه افراد آنچه من می‌توانم در زمین ارائه دهم را فراموش کردند. زمانی که اینتر را ترک کردم، می‌خواستم از چلسی انتقام بگیرم، زیرا وقتی جوان بودم 11 سال در این باشگاه عضویت داشتم. من این فرصت را پیدا کردم که به آنجا برگردم و فکر می‌کردم در چلسی یک قهرمان خواهم بود، اما شرایط اینطور پیش نرفت.

1722774

در ماه مارس و زمانی که متوجه شدم فرصتی برای بازگشت به اینتر وجود دارد، چیزی نگفتم، اما در پایان فصل با باشگاه همکاری خوبی داشتم و توانستم به اینجا برگردم. به‌عنوان یک بازیکن در اینتر خوب کار کرده بودم، اما دوران حضور در چلسی برایم سخت پیش رفت. بنابراین من در مورد بازگشت هیچ شکی نداشتم و تصمیم گرفتم به اینتر برگردم.

ابتدا در اینستاگرام با لائوتارو مارتینز در مورد بازگشت به اینتر صحبت کردم. من شماره‌ام را عوض کرده بودم و بعد در واتس اپ حرف زدیم. لائوتارو او یکی از اولین نفراتی بود که با او صحبت کردم و سپس این موضوع را به فدریکو دیمارکو، الساندرو باستونی و دیگر بازیکنان انتقال دادم. صادقانه به شما می‌گویم که فقط به اسکودتو فکر می‌کنم. ما اینتر هستیم و اینجا فقط برای اسکودتو بازی می‌کنیم و عناوین فردی مهم نیست."

دیدگاه‌ها