کد خبر : 1838114 | 22 مرداد 1401 ساعت 19:32 | 5.3K بازدید | 2 دیدگاه

حمایت کونته از لوکاکو؛ او به محبت نیاز دارد

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی تصمیم روملو لوکاکو برای بازگشت به اینتر را درست توصیف کرده است.

حمایت کونته از لوکاکو؛ او به محبت نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، بهترین دوران ورزشی روملو لوکاکو زیر نظر آنتونیو کونته و در ترکیب اینتر رقم خورد و آنها دو سال قبل توانستند این تیم را بعد از یک‌دهه قهرمان ایتالیا کنند. ستاره بلژیکی بعد از سپری کردن یک فصل متوسط در چلسی و لیگ برتر، دوباره راهی تیم سابقش شد و آنتونیو کونته معتقد است او برای بازگشت به اوج به عشق و علاقه هواداران اینتر نیاز دارد.

1698875

آنتونیو کونته گفت: "من فکر می‌کنم با روملو لوکاکو طی دو سالی که شهر در میلان زندگی کرد، مانند یک پادشاه رفتار شد. طرفداران اینتر عشق و علاقه زیادی به این بازیکن نشان دادند و لوکاکو از آن دسته بازیکانی است که به چنین رفتارهایی نیاز دارد. در حقیقت من معتقدم به همین دلیل بود که این بازیکن دوباره تصمیم به بازگشت به میلان و بازی کردن برای اینتر گرفت. البته علی‌‍رغم این موضوع نیز به نظر من قطعا روملو لوکاکو گزینه مناسبی برای چلسی بود.

حتما خودتان می‌دانید که بازیکنان برای تاثیرگذاری و درخشش به فرصت کافی نیاز دارند، اما به هر حال لوکاکو خرید مناسبی برای چلسی بود. این بازیکن از پتانسیل کافی بازی کردن در لیگ برتر برخوردار است. من به‌خوبی در خاطر دارم که حتی فصل گذشته نیز او در مقاطعی نمای درخشانی داشت و رسانه‌ها می‌گفتند که این بازیکن کیفیت و قدرت بالایی دارد. البته موارد فراوانی در کاهش اعتماد به ‌نفس یک بازیکن تاثیر دارد. بازی کردن در باشگاه مهمی در ایتالیا و تلاش برای بازیابی این حس، تصمیم مناسبی از سوی لوکاکو است و از نظر من او بازیکن و مهاجم باکیفیتی به شمار می‌آید."

دیدگاه‌ها