کد خبر : 1837567 | 19 مرداد 1401 ساعت 16:14 | 22.1K بازدید | 9 دیدگاه

کاپیتان چلسی و افشای دلیل رد پیشنهاد بارسلونا

سزار آسپلیکوئتا، کاپیتان اسپانیایی چلسی، همچنان اهداف بزرگی برای کسب موفقیت در این باشگاه در سر دارد و به همین دلیل در لندن مانده است.

کاپیتان چلسی و افشای دلیل رد پیشنهاد بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، از ماه‌ها قبل اخبار زیادی در مورد توافق شخصی سزار آسپلیکوئتا، مدافع باتجربه چلسی با باشگاه بارسلونا شنیده شده بود و به نظر می‌رسید این بازیکن فصل بعد در نوکمپ بازی خواهد کرد. اما در نهایت سزار آسپلیکوئتا تصمیم به تمدید قرار گرفت و حالا این مدافع اسپانیایی فاش کرد بعد از مذاکرات با مدیران چلسی، به این نتیجه رسیده با آنها اهداف مشترکی دارد.

1683117

سزار آسپلیکوئتا گفت: "بعد از 10 فصل، کسب این همه عناوین دستاورد بزرگ است که من واقعا به آن افتخار می‌کنم، اما من هنوز جام‌های بیشتری می‌خواهم. من نمی‌خواهم اینجا متوقف شوم و در مورد این هدف تردیدی ندارم. مالکان جدید رویای بزرگی برای ادامه این روند فتح عناوین و رشد باشگاه دارند، بنابراین من در نقش خود به‌عنوان کاپیتان، سعی خواهم کرد تا جایی که می‌توانم در داخل و خارج از زمین کمک کنم تا به باشگاهی باثبات‌تر تبدیل شویم.

ماندن در چلسی و رد پیشنهاد بارسلونا؟ ما صادقانه صحبت کرده و نظرات خود را به اشتراک گذاشتیم. در پایان متوجه شدیم اهداف مشترکی مانند ادامه روند کسب جام‌های قهرمانی و پیشرفت چلسی در سر داریم. من واقعا خوشحالم و افتخار می‌کنم که بخشی از این پروژه و کاپیتان باشگاه هستم و همه تجربه و قدرت رهبری خود را برای کمک به چلسی ارائه خواهم داد. در نقش جایگاه به عنوان کاپیتان، این مسئولیت را احساس می‌کنم که باید کمک کنم تا این دوره انتقال را پشت سر بگذاریم و در زمین سخت تلاش کنیم تا نتایج مورد نظر هوادارن را به‌دست آوریم."

دیدگاه‌ها