کد خبر : 1837627 | 19 مرداد 1401 ساعت 23:42 | 24.1K بازدید | 10 دیدگاه

تغییرات استمفوردبریج، باب طبع هواداران چلسی

مالک جدید باشگاه چلسی برای کسب رضایت هر چه بیشتر هواداران قصد دارد تغییرات ظاهری نمادینی در ورزشگاه خانگی باشگاه، استمفوردبریج، به وجود بیاورد.

تغییرات استمفوردبریج، باب طبع هواداران چلسی

به گزارش "ورزش سه"، تاد بولی، مالک جدید باشگاه چلسی، از زمان خرید سهام باشگاه انگلیسی تلاش کرده رابطه صمیمانه‌ای با هواداران ایجاد کند. او که روی صندلی‌ای نشسته که زمانی در اختیار رومن آبراموویچ بود می‌داند یکی از عوامل مهم برای موفقیتش در این باشگاه داشتن رابطه خوب با هواداران چلسی است.

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند تاد بولی امسال تابستان سعی کرد با فعالیت گسترده در بازار نقل و انتقالات هواداران را از خودش راضی کند. ولی تلاش‌های او تنها به خرید بازیکن ختم نشده و مالک جدید چلسی به اهمیت تغییرات نمادین واقف است. در نتیجه او به زودی عملیات تغییرات در استمفوردبریج را برای رضایت بیشتر هواداران آغاز خواهد کرد.

1733999

مالک جدید باشگاه و مدیریت برنامه‌هایی برای ایجاد تغییرات ظاهری در ورزشگاه خانگی چلسی، استمفوردبریج، تدارک دیده‌اند که هدف‌شان تقویت حس هم‌خانواده بودن بین هواداران و تاکید بیشتر بر هویت ویژه و سنتی چلسی است.

طبق برنامه قرار است در بخشی از ورزشگاه دیوارنگاره بزرگی با بخشی از متن شعارهای محبوب هواداران در استادیوم طراحی و اجرا شود. همچنین، در جایگاه شرقی استادیوم عبارت "باشگاه فوتبال چلسی" با ابعاد بزرگ نوشته خواهد شد. یکی دیگر از تغییرات، قرار دادن آرم قدیمی چلسی بر روی ورودی موزه باشگاه است.

1734000

در جایگاه غربی استمفوردبریج هم عبارت چلسی اف‌سی با استفاده از چراغ‌های ال‌ای‌دی که طول آنها بیشتر از یک متر برآورده می‌شود به نمایش گذاشته خواهد شد. از این گذشته، دیواره‌های بین سکوها که در حال حاضر به رنگ سبز است با استفاده از پوشش وینیل به رنگ آبی، رنگ باشگاه، درخواهد آمد.

دیدگاه‌ها