کد خبر : 1837631 | 20 مرداد 1401 ساعت 00:30 | 60.9K بازدید | 24 دیدگاه

در نامه‌ای به سرپرست فدراسیون فوتبال؛

اداره‌کل ورزش خوزستان پشت استقلال درآمد (عکس)

اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با ورود به موضوع سهمیه لیگ یک این استان، خواستار ادامه فعالیت استقلال ملاثانی شد.

اداره‌کل ورزش خوزستان پشت استقلال درآمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، داستان تغییر نام نماینده خوزستان در لیگ یک، یکی از مهمترین اتفاقات قرعه کشی مسابقات این فصل بود. استفاده از نام استقلال ملاثانی یا پرسپولیس خوزستان باعث ایجاد شبهاتی شد که اینک واکنش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان را هم به همراه داشته است.

در قرعه کشی فصل جدید لیگ دسته اول نماینده استقلال ملاثانی حضور نداشت اما نماینده پرسپولیس خوزستان که مدعی شده امتیاز خود را در اختیار استقلال ملاثانی قرار داده بود، در این مراسم حضور داشت. ماجرا از این قرار است که پرسپولیس خوزستان سهمیه خود را واخواهی کرده و خواستار شرکت در فصل جدید مسابقات با نام خود در شهر دزفول است.

در شرایطی که گفته می شود شانس پرسپولیس خوزستان برای شرکت در مسابقات بیش از استقلال ملاثانی است، همه چیز منوط به نظر نهایی خواهد بود که فدراسیون فوتبال صادر خواهد کرد. البته به نظر می رسد که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تمایل به ادامه فعالیت استقلال ملاثانی دارد.

در نامه مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان خطاب به میرشاد ماجدی که رونوشت آن به مسئولان شهری و استانی نیز ارسال شده، تغییر احتمالی صورت گرفته، غیرکارشناسی دانسته شده و از سرپرست فدراسیون درخواست ورود به ماجرا و جلوگیری از آن شده است. حمید بنی تمیم در این نامه از ماجدی درخواست کرده تا نماینده خوزستان در فصل جاری با نام استقلال و در شهر ملاثانی به فعالیت خود ادامه دهد.

1734010

دیدگاه‌ها