کد خبر : 1837654 | 20 مرداد 1401 ساعت 11:28 | 15.6K بازدید | 17 دیدگاه

علاقه توخل به اوبا؛ چلسی دست‌بردار نیست

توماس توخل، سرمربی چلسی، از مدیران این باشگاه خواسته است که تمام تلاش‌شان را برای جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ به کار بگیرند.

علاقه توخل به اوبا؛ چلسی دست‌بردار نیست

به گزارش "ورزش سه"، مدیران چلسی در تلاش هستند تا بازیکنان مدنظر توخل را برای تقویت این تیم در فصل پیش‌رو به خدمت بگیرند و یکی از این بازیکنان اوبامیانگ است. 
چلسی دو مهاجمش شامل تیمو ورنر و روملو لوکاکو را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از دست داد و همین باعث شد که توخل به صورت جدی خواهان جذب یک مهاجم درجه یک به عنوان جانشین برای این دو بازیکن شود.
هرچند آنها پیش از این موفق شدند رحیم استرلینگ را از منچسترسیتی به خدمت بگیرند اما این سرمربی آلمانی علاقه خاصی به سبک بازی اوبا دارد و امیدوار است که بتواند او را برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس متقاعد کند. 

1698430


این دو پیش از این نیز در بروسیا دورتموند با یکدیگر همکاری کرده‌اند و این مهاجم فعلی بارسلونا عملکرد خوبی را تحت هدایت این مربی آلمانی ارائه کرده و همین باعث شده است که مدیران چلسی به تکرار این همکاری موفقیت‌آمیز امیدوار باشند. 
روزنامه اسپورت مدعی شده است که مدیران چلسی مذاکرات با مدیران بارسا برای جذب این بازیکن را آغاز کرده‌اند و با توجه به شرایط مالی این باشگاه، قصد دارند برای رسیدن به هدف‌شان به این باشگاه فشار بیاورند. 
با این حال، این روزنامه که به باشگاه بارسا نزدیک است خبر داده که مدیران این باشگاه در حال حاضر تصمیمی برای فروش اوبامیانگ که فصل گذشته عملکرد خوبی در نوکمپ داشت ندارند و ترجیح آنها این است که ممفیس دیپای را به باشگاه دیگری منتقل کنند اما ادامه این شرایط ممکن است آنها را به فروش این مهاجم اهل گابن نیز وادار کند.

دیدگاه‌ها