کد خبر : 1837660 | 20 مرداد 1401 ساعت 11:50 | 21.6K بازدید | 11 دیدگاه

ریو فردیناند:

ستاره‌ها نمی‌خواهند برای منچستریونایتد بازی کنند

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید تغییر شرایط این تیم باعث شده است که ستاره‌های دنیای فوتبال علاقه‌ای به بازی برای این تیم نداشته باشند.

ستاره‌ها نمی‌خواهند برای منچستریونایتد بازی کنند

به گزارش "ورزش سه"، شرایط بحرانی منچستریونایتد باعث شده است که این تیم حتی در بازار نقل و انتقالات هم با معضل جدی مواجه شوند. 
مدیران این باشگاه در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی سعی کردند بازیکنان مدنظر اریک تن‌هاخ را به خدمت بگیرند اما تا به حال در این زمینه چندان موفق نبوده‌اند و به نظر می‌رسد که ریو فردیناند هم از این شرایط چندان راضی نیست. 
او با انتقاد از شرایط این باشگاه گفت:« من تا حدی درک می‌کنم که آنها چرا برای جذب مارکو آرناتوویچ اقدام کردند اما دلیل خرید کریستین اریکسن چه بود؟ او در پایان دوران فوتبالش است و جذب این بازیکن خلاف روند استفاده از بازیکنان جوان و با انگیزه است که می‌توانند این باشگاه را به سطح دیگری ببرند.»

1706499


فردیناند با اشاره به تغییر وضعیت یونایتد اظهار داشت:« اکثر مردم پذیرفته‌اند که یونایتد دیگر آن باشگاه قدرتمند قبلی که زمانی عملکرد درخشانی در بازار نقل و انتقالات داشت نیست. آنها دیگر نمی‌توانند بازیکنی را به خاطر پیراهن این باشگاه و حضور در لیگ قهرمانان جذب کنند. بازار جذب بازیکن برای این باشگاه حالا بسیار متفاوت شده است.»
این ستاره سابق یونایتد با انتقاد از سیاست مدیران این باشگاه اضافه کرد:« اگر کیلیان امباپه هم در دسترس بود، فکر نمی‌کنم که مدیران یونایتد تلاشی برای جذب او می‌کردند. آنها به این که او علاقه‌ای به حضور در این تیم داشته باشد باور ندارند. واقعیت این است که ستاره‌ها، دیگر نمی‌خواهند در اولدترافورد بازی کنند.»

دیدگاه‌ها