کد خبر : 1837692 | 20 مرداد 1401 ساعت 14:00 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمین اینتر برای خرید جدید بارسا!

با توجه به اینکه قرارداد آندریاس کریستنسن با باشگاه بارسلونا هنوز ثبت نشده، اینتر قصد دارد برای خرید این مدافع دانمارکی اقدام کند.

کمین اینتر برای خرید جدید بارسا!

به گزارش "وزش سه"، باشگاه بارسلونا در فصل تابستان و بر خلاف انتظارات، دست به خریدهای بزرگی زده و نمایشی توفانی در پنجره نقل و انتقالات از خود نشان داد. در ابتدا به نظر می رسید شرایط مالی این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید چندان مساعد نیست، اما بارسلونا با فعال سازی چندباره اهرم های اقتصادی، تمامی خطوط ترکیب خود را تقویت کرد و در حقیقت لیست ژاوی به کلی دستخوش تحول شد. آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی و سابق چلسی، یکی از بازیکنانی بود که قراردادش با این باشگاه به اتمام رسید و به پیشنهاد انتقال به بارسلونا پاسخ مثبت داد.

1734081

اما مشکلات مالی باشگاه اسپانیایی باعث شده این تیم در ثبت قرارداد آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه، دو خرید آزاد خود در سازمان لالیگا و استفاده از این بازیکنان در ترکیب ناتوان باشد. در آستانه شروع فصل فوتبال در اسپانیا، این اتفاق هنوز رخ نداده و حتی شاید مدافع دانمارکی تصمیم متفاوتی در مورد آینده خود بگیرد.

نشریه ایتالیایی کوریره دلواسپورت در گزارشی مدعی شد از آنجایی که قرارداد ستاره جدید بارسلونا با این باشگاه ثبت نشده، مدیران اینتر قصد دارند مذاکرات برای خرید آندریاس کریستنسن را به زودی آغاز کنند. این مدافع 26 ساله به مدیران بلوگرانا تا شنبه اولتیماتوم داده تا قراردادش را ثبت کنند و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، ممکن است او برای انتقال به باشگاه دیگری اقدام کند. دستمزد کریستینسن در بارسلونا 6 میلیون یورو است و با توجه به ناکامی اینتر در جذب گلیسون برمر و رفتن این بازیکن به یوونتوس، ممکن است آنها به زودی به صورت جدی برای توافق با مدافع جدید بارسلونا وارد عمل شوند.

دیدگاه‌ها