کد خبر : 1837726 | 20 مرداد 1401 ساعت 16:08 | 8.4K بازدید | 1 دیدگاه

برای دو دربی و سه مصاف سرنوشت‌ساز خانگی؛

آغاز حضور پنج هفته‌ای گل‌گهر در کرمان! (عکس)

شاگردان امیر قلعه‌نویی از روز گذشته تمریناتشان را در سیرجان آغاز کردند و تا پنج هفته ابتدایی از این استان تکان نخواهند خورد.

آغاز حضور پنج هفته‌ای گل‌گهر در کرمان! (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، سورمه‌ای پوشان سیرجانی برای آماده‌سازی جهت حضور در لیگ بیست و دوم تمریناتشان را در تهران آغاز کردند و پس از دو هفته تمرین در زمین چمن شماره ٢ ورزشگاه آزادی عازم سیرجان شدند و به مدت دو هفته هم تمرینات پرفشاری را در دو نوبت صبح و عصر در این شهر پشت سر گذاشتند. 
مرحله بعدی اردوی گل‌گهری‌ها باز هم در تهران بود و آنها سپس برای انجام دو بازی دوستانه راهی ترکیه شدند و در بازگشت باز هم دو سه روزی در ورزشگاه آزادی تمرین کردند و سرانجام روز گذشته بود که پس از بازگشت به سیرجان بار دیگر تمرینات را در این شهر از سر گرفتند. 
این البته سفری طولانی برای گل‌گهری‌ به شمار می‌رود که در هفته‌های ابتدایی باید پنج مسابقه را در استان کرمان برگزار کنند و دو دربی حساس نیز پیش روی آنها قرار دارد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در اولین مسابقه مانند فصل گذشته در ورزشگاه قاسم سلیمانی میزبان تراکتور هستند و سپس به رفسنجان می‌روند تا اولین دربی فصل را مقابل شاگردان ربیعی برگزار کنند. سومین دیدار گل‌گهر در لیگ بیست و دوم نیز در سیرجان مقابل سپاهان است که یکی از سخت‌ترین دیدارهای این تیم به شمار می‌رود. در ادامه باز هم گل‌گهری‌ها در کرمان می‌مانند ولی از سیرجان به کرمان می‌روند تا مقابل شاگردان حسین خانی در ورزشگاه باهنر بازی کنند. سرانجام بازی پنجم برای شاگردان امیر قلعه نویی از راه می‌رسد که باید در سومین دیدار خانگی به مصاف ملوان بندرانزلی یکی دیگر از تازه‌واردان لیگ برتر برود. 
با این وصف گل‌گهر که به تازگی عازم سیرجان شده تا نیمه شهریور در استان کرمان باقی خواهد ماند و سپس بار دیگر به تهران برمی‌گردد تا در هفته ششم مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی به میدان برود.

1734132
1734133
1734134
1734135

دیدگاه‌ها