کد خبر : 1837727 | 20 مرداد 1401 ساعت 16:16 | 25.6K بازدید | 9 دیدگاه

دستمزد 10 میلیون یورویی

هافبک یوونتوس برای منچستریونایتد شرط گذاشت

منچستریونایتد کار ساده‌ای برای رسیدن به توافق با آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس ندارد.

هافبک یوونتوس برای منچستریونایتد شرط گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد همچنان امیدوار است که بتواند خط میانی تیمش را برای فصل جدید تقویت کند و آدرین رابیو گزینه جدید این باشگاه است.

1734138


مدیران منچستریونایتد در ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای جذب فرانکی دی‌یونگ انجام دادند اما علی‌رغم توافق با مدیران بارسلونا، این بازیکن همچنان حاضر به پذیرش پیشنهاد یونایتد و حضور در اولدترافورد نیست. 
همین موضوع باعث شده است که مدیران یونایتد به دنبال یافتن گزینه جانشین برای این هافبک هلندی باشند و مذاکراتی را با رابیو انجام داده‌اند. 

1734139


یوونتوس مشکلی برای پذیرش درخواست یونایتد ندارد ولی رسیدن به توافق با بازیکن ساده نیست. ورونیک، مادر و مدیر برنامه های آدرین رابیو، در مذاکرات به سختگیری مشهور است و به مدیران یونایتد اعلام کرده است که دستمزد پسرش باید 10 میلیون یورو باشد. این در حالی است که دستمزد فعلی رابیو در یوونتوس هفت میلیون یورو است. عدم حضور منچستریونایتد در لیگ قهرمانان باعث شده تا رابیو درخواست این دستمزد بالا را داشته باشد. لیگ اروپا برای ستاره های فوتبال جذاب نیست و دی یونگ نیز به همین دلیل حاضر به پوشیدن پیراهن منچستریونایتد نشد. رابیو هم به شرط دریافت دستمزد 10 میلیون یورویی حاضر است به منچستریونایتد بپیوندد.

مادر رابیو زمانی که این بازیکن در عضویت پی اس جی بود، با سختگیری های خود در مذاکرات تمدید، حواشی زیادی را باعث شد. پی اس جی، رابیو را از تیم اول کنار گذاشت و او 6 ماه به دور از میادین ماند تا در نهایت راهی یوونتوس شد.

دیدگاه‌ها