کد خبر : 1837729 | 20 مرداد 1401 ساعت 16:24 | 15.9K بازدید | 3 دیدگاه

گلایه ستاره آلمانی؛ در موردم بد قضاوت کردید!

تیمو ورنر، خرید جدید لایپزیش مدعی شد قضاوت در مورد کارنامه‌اش در باشگاه چلسی ناعادلانه بوده است.

گلایه ستاره آلمانی؛ در موردم بد قضاوت کردید!

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر در طی دو فصل حضور در چلسی نتوانست انتظارات هواداران و کادر فنی این تیم را به صورت کامل برآورده کند و در نهایت چند روز قبل دوباره به تیم سابق خود لایپزیش بازگشت. حالا تیمو ورنر در مصاحبه ای مدعی شد دوران حضور در لیگ برتر و باشگاه چلسی به نفعش بوده و او در این مدت از نظر فیزیکی پیشرفت کرده است.

تیمو ورنر گفت: "دوران حضور من در چلسی در نهایت ضعیف‌تر از آنچه واقعا بود، به تصویر کشیده می‌شود. من در فصل اولم بهترین گلزن این تیم بودم و ما در لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم و واقعا در این شرایط نمی‌توانستید خواسته بیشتری داشته باشید. اما متاسفانه شرایط در فصل دوم کمی بد و تاسف‌آور بود. من در زدن گل‌های مردود شده توسط  VAR رکورد زدم. در ادامه فصل نیز با کرونا و مصدومیت دست و پنجه نرم کردم و اینگونه وضعیت من در تیم بهتر نشد.

1732380

متأسفانه بعد از این اتفاقات نیز شرایط بهبود نیافت. برای در اختیار داشتن زمان بازی بیشتر، گام منطقی برای من جدایی از چلسی بود. کلاس بازی من قطعا از سال 2020 افزایش یافته است. در لیگ برتر شما باید پیشرفت کرده و دائما روی خودتان کار کنید، زیرا رقابت در آنجا بسیار شدید است. همه می‌خواهند در ترکیب ثابت قرار بگیرد، بنابراین باید سخت تمرین کرد.

اکنون و در سن 26 سالگی، از اهمیت تمرینات شدید و فشرده خبر دارم. من کمی از نظر فیزیکی همیشه ضعیف بودم و برای بهبود این شرایط، بازی کردن در فوتبال انگلیس برایم عالی بود. در لیگ برتر باید رویایی و دوئل با هر بازیکنی را بپذیرید، در غیر این صورت نمی توانید عملکرد درخشانی داشته باشم. من یاد گرفتم که بیشتر از قدرت بدنی استفاده کنم تا بتوانم بهتر به توپ برسم."

دیدگاه‌ها