کد خبر : 1837743 | 20 مرداد 1401 ساعت 17:39 | 40.1K بازدید | 11 دیدگاه

احتمال بازگشت کسیه؛

میلان ستاره خود را از بارسلونا پس می‌گیرد؟

در صورتی‌که باشگاه بارسلونا نتواند قرارداد فرانک کسیه را ثبت کند، میلان برای بازگشت این هافبک ساحل عاجی در روزهای پیش رو اقدام خواهد کرد.

میلان ستاره خود را از بارسلونا پس می‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند هفته بعد از نهایی شدن انتقال فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن به نوکمپ، آینده این دو بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. نشریه ESPN در گزارشی مدعی شد که احتمال دارد بارسلونا به دلیل وضعیت مالی بغرنج و قوانین موجود در اسپانیا در مورد ثبت بازیکنان جدید، نتواند قرارداد دو ستاره جدید خود را ثبت کند و چاره‌ای جز قطع همکاری با آنها نداشته باشد. بلوگرانا روز شنبه در اولین بازی خود در لیگ به مصاف رایو وایه کانو خواهد رفت و در صورتی‌که نام کسیه و آندریاس کریستنسن قبل از آن دیدار ثبت نشده باشند، این دو بازیکن می‌توانند از بند موجود در قراردادشان برای جدایی رایگان استفاده کرده و خیلی زود لالیگا را ترک کنند.

1734160

حالا کوریره دلوسرا مدعی شد میلان شرایط توافق دوباره با هافبک ساحل عاجی را در نظر گرفته و در صورت فسخ قرارداد فرانک کسیه با بارسلونا، برای خرید او اقدام خواهد کرد. پائولو مالدینی در طول سال گذشته تلاش زیادی برای تمدید قرارداد با کسیه کرد، اما خود این بازیکن رویای بازی در بارسلونا را در سر داشت و به همین دلیل در پایان قراردادش، روسونری را به مقصد لالیگا ترک کرد.

اما در صورتی‌که امکان حضور در ترکیب بارسلونا وجود نداشته باشد، احتمالا خود این بازیکن نیز به بازگشت به ایتالیا بی میل نیست. همچنین  یوونتوس نیز به دنبال جذب یک هافبک جدید است و در صورتی عدم توافق با لئوناردو پاردس و پاری‌سن ژرمن، یکی از مقاصد احتمالی کسیه برای فصل بعد خواهد بود.

دیدگاه‌ها