کد خبر : 1837752 | 20 مرداد 1401 ساعت 18:26 | 17.8K بازدید | 21 دیدگاه

سیتی باید قهرمان شود

پپ دیگر بهانه‌ای برای ناکامی در چمپیونزلیگ ندارد

فابیو کاپلو معتقد است که سیتی امسال مدعی اول قهرمانی چمپیونزلیگ است و پپ گواردیولا دیگر بهانه‌ای برای ناکامی ندارد.

پپ دیگر بهانه‌ای برای ناکامی در چمپیونزلیگ ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا تابستان 2016 بود که هدایت منچسترسیتی را قبول کرد. او پس از سه فصل موفق در بایرن مونیخ که البته به قهرمانی چمپیونزلیگ ختم نشد، ترجیح داد چالشی جدید را تجربه کند. اولین فصل حضور گواردیولا در سیتی چندان خوب پیش نرفت ولی او در فصل دوم توانست سیتی را قهرمان لیگ برتر کند.

1731245

 سیتی با هدایت پپ در شش سال گذشته چهار بار قهرمان لیگ برتر شده ولی هرگز نتوانسته قهرمان چمپیونزلیگ شود. سیتی با پپ تمامی جام ها را در انگلیس کسب کرده ولی در لیگ قهرمانان موفق کار نکرده است. فصل 21-2020 سیتی تا فینال هم رسید ولی مغلوب چلسی شد. فصل گذشته هم در نیمه نهایی، سیتی در مجموع دو بازی رفت و برگشت 6-5 به رئال باخت و از رسیدن به فینال باز ماند.

در نقل و انتقالات تابستانی امسال، سیتی توانسته ارلینگ هالند، کالوین فیلیپس و خولین آلوارز را جذب کند تا تیمی مدعی تر از همیشه باشد. 

1733307

فابیو کاپلو، مربی ایتالیایی سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که سیتی دیگر بهانه ای برای ناکامی در لیگ قهرمانان ندارد. او به روزنامه ایل ماتینو گفت:« از نظر من امسال فقط یک شانس اصلی برای قهرمانی چمپیونزلیگ وجود دارد و آن هم منچسترسیتی است. آنها هالند را دارند که مهاجم بسیار خوب و قدرتمندی است. او قدرت و سرعت را همزمان در بازی خود دارد. این بار گواردیولا دیگر بهانه‌ای ندارد و تیمش باید قهرمان چمپیونزلیگ شود. شاید در پایان فصل به او بگویند که در بارسلونا به کمک لیونل مسی و در سیتی به لطف هالند قهرمان چمپیونزلیگ شده اما این اصلا اهمیتی ندارد.»

دیدگاه‌ها