کد خبر : 1837756 | 20 مرداد 1401 ساعت 18:45 | 29.7K بازدید | 8 دیدگاه

کُنده در مصاحبه با اسپورت

از صحبت با ژاوی لذت بردم؛ او باعث انتقالم به بارسا شد

ژول کُنده، مدافع فرانسوی، از نقش ژاوی هرناندز در پیوستنش به بارسلونا گفت.

از صحبت با ژاوی لذت بردم؛ او باعث انتقالم به بارسا شد

به گزارش "ورزش سه"، ژول کُنده، مدافع فرانسوی، که از چلسی پیشنهاد خوبی داشت، در نهایت بارسلونا را انتخاب کرد. دو هفته پیش بارسلونا انتقال رسمی او را اعلام کرد و کمی بعد نیز مراسم معارفه او برگزار شد. کُنده درخواست مستقیم ژاوی هرناندز بود و او نقش زیادی در نهایی شدن این انتقال داشت.

1731051

مدافع فرانسوی در مصاحبه با اسپورت و در مورد انتخاب بارسلونا به جای چلسی گفت:« در این انتخاب ژاوی نقش مهمی داشت. از گفت و گو با او لذت بردم. وقتی با من حرف می زد، گذشت زمان را حس نمی کردم. به قدری خوب و صمیمانه برخورد کرد که تعجب کردم. بیشتر در مورد فوتبال صحبت کردیم و برایم توضیح داد که من چه نقشی در ایده های او دارم. ژاوی به من اطمینان داد که در سیستم او من یک بازیکن تاثیرگذار خواهم بود.»

1733336

کُنده ادامه داد:« صحبت در مورد فوتبال همیشه برایم لذتبخش است و ژاوی این کار را به بهترین شکل انجام داد. او در دوران فوتبالش هم یکی از بهترین های دنیا بود. ژاوی به من گفت که باید از محوطه جریمه فاصله بگیریم و حریف را از میانه زمین تحت فشار بگذاریم. هر زمان هم توپ را از دست می دهیم، هر بازیکنی که به توپ نزدیک است، باید بیشترین تلاش را برای گرفتن توپ انجام دهد. باید به سرعت به عقب برگردیم و این البته توان بدنی بالایی را می طلبد. از ایده های تاکتیکی او خوشم آمد و این به سبک بازی من بسیار نزدیک است. من همیشه سعی می کنم با بازی خوانی، زودتر از مهاجم حریف به توپ برسم. به ندرت اشتباه می کنم و اگر توپ را از دست بدهم، اغلب به سرعت آن را پس می گیرم.»

دیدگاه‌ها