کد خبر : 1837771 | 20 مرداد 1401 ساعت 21:07 | 110.7K بازدید | 10 دیدگاه

بعد از صحبت‌های محمد موسوی؛

خشم کاپیتان؛ افشاگری بی‌سابقه میلاد عبادی‌پور

عبادی‌پور می‌گوید اگر پاداش ۱۸ میلیونی را نمی‌دادند خیلی بهتر بود و شان بازیکنان بیشتر از این‌ها است.

خشم کاپیتان؛ افشاگری بی‌سابقه میلاد عبادی‌پور

به گزارش "ورزش سه"، میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی در ادامه حرفه‌ها و گلایه‌های تند سیدمحمد موسوی، از مشکلات تیم ملی و پاداشی که در خور شأن بازیکنان نبوده سخن گفت. او در ابتدا راجع به بحث واگذاری کاپیتانی به موسوی بیان کرد: ما اصلا در تیم ملی نباید چنین چیزهایی را مطرح کنیم. آقای موسوی پیشکسوت همه ما هستند و بیشتر از همه ما میدان دیده و پیراهن پاره کرده‌اند. به نظرم این حرف‌ها خوب نیست که بگوییم من کاپیتانی را تقدیم آقای موسوی کرده‌ام. ایشان بزرگ همه ما هستند و در دوره‌های قبلی هم که آقای معروف به هر دلیلی از زمین خارج می‌شد آقای موسوی کاپیتان تیم بودند‌. او شایسته کاپیتانی است چون هم از لحاظ سنی و هم تجربه از من بالاتر هستند.

او در خصوص وضعیت تیم گفت: خداراشکر تمرینات تا اینجای کار خوب بود و در لیگ ملت‌ها یک تورنمنت خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم ولی همه می‌دانند جام جهانی خیلی از لیگ ملتها متفاوت است. هم از لحاظ ذهنی و هم جسمی باید آماده مسابقات باشیم. تا اینجای کار همه چیز خوب پیش رفته؛ امیدوارم در مسابقات هم مثل لیگ ملتها خوب پیش برود.

او در مورد انتقادات تند موسوی نسبت به امکانات و اینکه او شرایط را "خوب" ارزیابی کرده بیان کرد: ما هیچ موقع تا اینجای کار از امکانات فدراسیون صحبت نکردیم. چون امکانات فدراسیون هیچ وقت کامل نبوده است. من صحبت‌های او را نشنیدم ولی همه چیز را درست گفته است. من شرایط بازیکنان را اعلام کردم و با امکانات فدراسیون کاری ندارم. ما در لیگ ملتها دو ماه بیرون از ایران بودیم و همه می‌دانند با چه فشاری بازی کردیم؛ در آخر آمدیم و ۱۸ میلیون از فدراسیون پاداش گرفتیم. به نظرم اگر این پاداش را نمی دادند سنگین‌تر بودند.

1731014

او ادامه داد: من از طرف خودم و بازیکنان می‌گویم که شخصیت خودم و بازیکنان را طوری نمی‌بینم که بعد از دو ماه زحمت و فشار ۱۸ میلیون پاداش بگیریم. هیچ تایمی برای استراحت نداشتیم و تحت فشار زیادی بازی می‌کردیم. چیزی که گفتم خوب است فقط در مورد شرایط تمرین بود و هیچ چیز از فدراسیون نگفتم. ما از ۲۰۱۳ در لیگ ملتها بازی می‌کنیم و بازیکنان‌مان یک قران از پولی که FIVB می‌دهد؛ نگرفتند، به نظرم این درست نیست. ما یک جلسه‌ای که با مسئولان FIVB داشتیم این موضوع را اعلام کردیم و آنها فاکتور آوردند و گفتند این پول را به فدراسیون داده‌ایم. کاری ندارم به دست فدراسیون رسیده یا نه اما حق بازیکنان است؛ ما حق خودمان را نمی‌توانیم بگیریم.

عبادی‌پور راجع به امکانات پزشکی بیان کرد: اتاق پزشکی ما یک دستگاه لیزر دارد که برای ۱۵-۲۰ سال پیش است. الان یک بازیکن مصدوم شود چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ حتی اتاق پزشکی درست هم نداریم. ما تا پارسال ۵۰۰-۶۰۰ دلار از جیب خودمان هزینه مکمل می‌کردیم و فقط ۳۵۰ دلار پول تو جیبی می‌گرفتیم. ما یک چیزی هم کم می‌آوردیم و از جیب خودمان می‌گذاشتیم. این اولین بار است که آقای موسوی و من این را اعلام کرده‌ایم.

کاپیتان تیم ملی راجع به بوتر شدن اوضاع گفت: صد در صد شرایط در یک سال اخیر بدتر شده است. ما فقط و فقط به عشق مردم‌مان اینجاییم چون می‌دیدیم بعد از بردها مردم چقدر خوشحالی می‌کردند و بعد از باخت‌ها چقدر ناراحت می‌شدند. پیام‌های امیدوارکننده‌ای از مردم دریافت می‌کردیم و با انگیزه بیشتری وارد رقابت‌ها می‌شدیم.

او در پایان راجع به اینکه با توجه به مشکلات گفته شده کار او به عنوان کاپیتان سخت‌تر است گفت: خداراشکر تا اینجا بازیکنان‌مان انقدر حرفه‌ای فکر و رفتار کرده‌اند که کوچکترین فشاری به من به عنوان کاپیتان وارد نشده است. در بازی‌های آسیایی پارسال تیم قهرمان شد و در لیگ ملتهای امسال هم تیم به نحو احسن والیبال بازی می‌کرد.

دیدگاه‌ها