کد خبر : 1837776 | 20 مرداد 1401 ساعت 21:43 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

غول‌های قطر و چهاربازی در حسرت برد

السد و الدحیل درحالی به اولین امتیاز خود دست یافتند که فصل پیش رقابت نفسگیری برای قهرمانی داشتند.

غول‌های قطر و چهاربازی در حسرت برد

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم لیگ ستارگان قطر نیز به پایان رسید اما قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته این لیگ همچنان در چشیدن طعم پیروزی ناکام بوده‌اند‌.

السد که فصل پیش با آمار خیره کننده و بدون شکست قهرمانی لیگ را به دست آورده بود در هفته اول این فصل با نتیجه عجیب ۴ بر ۳ از المرخیه شکست خورد‌. السد در بازی دوم مقابل ام صلال قرار گرفت و در شرایطی که حریف از دقیقه ۱۷ با اخراج بازیکنش ده‌نفره کار را دنبال می‌کرد، دروازه‌اش باز شد و در نهایت بغداد بونجاح در دقیقه ۶۳ به داد این تیم رسید و اجازه نداد دومین شکست برای مدافع عنوان قهرمانی به ثبت برسد.

1734214

جالب اینکه الدحیل نیز که دیگر غول متمول قطری محسوب می‌شود شرایط مشابه السد را تجربه می‌کند. نایب قهرمان فصل پیش در بازی اول با نتیجه ۴ بر ۲ از الوکره شکست خورد و در بازی دوم مقابل یاران شجاع و کنعانی در دیداری که کنعانی برای الاهلی گل زد به نتیجه تساوی یک بر یک رسیدند.

1734213

غول‌های قطری در مجموع این چهار مسابقه هیچ پیروزی‌ای به دست نیاورده‌اند تا اتفاقی جالب رقم بخورد‌. البته این تیم‌ها بدون ملی‌پوشان قطری خود بازی می‌کنند و این هفته نمایش به مراتب بهتری داشتند.

دیدگاه‌ها