کد خبر : 1837779 | 20 مرداد 1401 ساعت 22:03 | 59.5K بازدید | 7 دیدگاه

پنالتی نجات‌بخش در آخرین لحظه؛

گلزنی کاپیتان کنعانی در ثانیه آخر بازی جنجالی!

الاهلی با گلزنی مدافع ایرانی خود توانست یک امتیاز ارزشمند برابر الدحیل بگیرد.

گلزنی کاپیتان کنعانی در ثانیه آخر بازی جنجالی!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته دوم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی در حالی که مثل دیدار اخیرش محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده را به‌عنوان نفرات اصلی و دفاع میانی در اختیار داشت، از ساعت ۱۹ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف تیم مدعی الدحیل رفت.

الاهلی که هفته گذشته با درخشش و نمایش تاثیرگذار کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده در خط دفاعی توانسته بود سه امتیاز خارج از خانه مقابل ام‌صلال را به دست بیاورد، امشب هم انگیزه خاصی داشت تا بتواند از الدحیل امتیاز بگیرد که با گلزنی یکی از ملی‌پوشان ایرانی خود موفق به انجام این کار شد.

در شرایطی که الدحیل تا دقیقه ۹۰ پیش بود و در آستانه کسب پیروزی مقابل یاران شجاع و کنعانی قرار داشت تا ناکامی و شکست هفته گذشته‌اش را جبران کند، اعلام یک پنالتی به سود الاهلی سرنوشت این مسابقه را تغییر داد.

ویدئو: 257181

محمدحسین کنعانی‌زادگان که تبدیل به پنالتی‌زن اول تیمش شده و در مسابقات تدارکاتی پیش‌فصل هم گلزنی کرده بود، پنالتی به دست آمده برای تیمش مقابل الدحیل را با شوت محکم به سمت چپ از مقابل دستان یزان حسین عبور داد و گل تساوی الاهلی را در دقیقه ۹۰ زد.

الاهلی که برخلاف سال گذشته به دنبال کسب جایگاه بهتر در لیگ ستارگان قطر است، پس از برتری در نخستین مسابقه فصل امشب هم با گلزنی کنعانی‌زادگان یک امتیاز ارزشمند در دیدار مقابل الدحیل به دست آورد تا شرایط خوبی در شروع کارش در فصل ۲۳-۲۰۲۲ پیدا کند.

1734229
کنعانی قبل از زدن ضربه پنالتی با مکث کوتاه، دروازه‌بان الدحیل را برای شیرجه مردد کرد که همین وقفه موجب شد تا گلر حریف نتواند پرش به موقعی داشته باشد
1734230
مدافع ایرانی الاهلی با این ضربه بغل پا نخستین گل فصل خود را مقابل الدحیل به ثمر رساند

کنعانی‌زادگان که سال گذشته در ۲۰ مسابقه یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، حالا در دومین بازی فصل جدید توانست دروازه الدحیل را باز کند.

در مسابقه‌ای که هر دو ملی‌پوش ایرانی تا پایان مسابقه مقابل الدحیل در زمین حضور داشتند، شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۳+۴۵ کارت زرد گرفت.

1734234
کنعانی هفت دقیقه پس از اینکه بازوبند کاپیتانی الاهلی را بر بازو بسته بود، مانع از باخت تیمش شد تا این چنین فریاد شادی سر بدهد
1734235
گل لحظه آخری و ارزشمند مقابل الدحیل کاری کرد تا مدافع ایرانی الاهلی شادی معروف خود را به نمایش بگذارد

دیدگاه‌ها