کد خبر : 1837789 | 20 مرداد 1401 ساعت 23:09 | 25.6K بازدید | 20 دیدگاه

شوک جدید به یونایتد؛ مذاکره PSG با راشفورد

نشریه فرانسوی اکیپ اعلام کرد مدیران برنامه‌های مارکوس راشفورد مذاکراتی مستقیم با باشگاه PSG داشتند و احتمال انتقال این مهاجم انگلیسی به پاریس بالا است.

شوک جدید به یونایتد؛ مذاکره PSG با راشفورد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که روزهای سختی را سپری می‌کند و با موجی شدید از انتقاد روبه‌رو است با خبر تلخ دیگری مواجه شد که نگرانی‌های اریک تن‌هاخ را بیشتر می‌‌کند. بر اساس اعلام نشریه فرانسوی اکیپ، مذاکرات مستقیم بین نمایندگان مارکوس راشفورد و پاری سن ژرمن، احتمال انتقال او به باشگاه پاریسی را مطرح کرده است.

1734256

پاری سن ژرمن امسال تابستان در بازار نقل و انتقالات به دنبال یک مهاجم جدید بود. پاریسی‌ها در ابتدای تابستان روبرت لواندوفسکی را هدف گرفته بودند ولی خیلی زود دریافتند که ستاره لهستانی تنها قصد پیوستن به بارسلونا را دارد. کریستوف گالتیه، سرمربی PSG، اخیرا تایید کرد که تیمش مصمم است پیش از پایان تابستان مهاجم دیگری جذب کند.

1734257

بر اساس گزارش اکیپ مدیران پاری سن ژرمن امروز مذاکراتی مستقیم با مدیران برنامه‌های راشفورد برگزار کردند. مذاکراتی که نتیجه آنها مثبت اعلام شده است. این رسانه می‌گوید PSG از علاقه راشفورد به منچستریونایتد مطلع است و در نتیجه قصد دارد پیشنهادی با ارقام بالا ارائه دهد تا رضایت او را جلب کند.

راشفورد که از قرارداد فعلی‌اش با یونایتد دو سال باقی مانده سال گذشته فصل خیلی بدی را در یونایتد سپری کرد. او برای شیاطین سرخ در لیگ برتر 25 بازی انجام داد و تنها موفق شد 6 گل به ثمر برساند.

1734258

دیدگاه‌ها