کد خبر : 1837790 | 20 مرداد 1401 ساعت 23:25 | 32.4K بازدید | 4 دیدگاه

پیراهن سوم اورتون هواداران را دو دسته کرد (عکس)

رونمایی از پیراهن سوم فصل جدید اورتون، هواداران این تیم را به دو دسته تقسیم کرده است. گروهی که مخالفت این پیراهن جدید هستند می‌گویند نگران از دست رفتن سنت و تاریخ باشگاهند.

پیراهن سوم اورتون هواداران را دو دسته کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اورتون در سالهای اخیر بهانه‌ای در اختیار هوادارانش نگذاشته که باعث شادی آنها شود و رضایت‌شان را جلب کند. رونمایی از پیراهن سوم باشگاه که امروز انجام شد جرقه‌ای بود تا گروهی از هواداران نارضایتی خود از شرایط باشگاه را با صدای بلند اعلام کنند.

1734265

پیراهن سوم اورتون در فصل جدید به رنگ زرد طراحی شده است. با اینکه آبی‌های شهر لیورپول فصل جدید لیگ برتر را با شکست مقابل چلسی آغاز کردند ولی مدیران باشگاه به هواداران وعده می‌دهند امسال به هیچ وجه با خطر سقوط مواجه نخواهند شد و به پایین جدول حتی نزدیک هم نخواهند شد.

آنچه خشم هواداران را برانگیخته دیده نشدن نشان مشهور باشگاه اورتون روی این پیراهن جدید است. پیراهنی به رنگ زرد که قسمت‌های کوچکی از آن به رنگ آبی طراحی شده است. اما به جای استفاده از نشان سنتی باشگاه در بخش پایین پیراهن طرح‌واره‌ای از برج پرنس روپرت دیده می‌شود.

1734266

هواداران می‌گویند برای باشگاهی قدیمی مثل اورتون عدم استفاده از نشان سنتی قابل قبول نیست. گروه بزرگی از این هواداران معتقدند نشان باشگاه‌شان یکی از دارایی‌های فرهنگی اورتون به حساب می‌آید و باید در هر شرایطی مورد محافظت قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها