کد خبر : 1837792 | 20 مرداد 1401 ساعت 23:35 | 46.6K بازدید | 9 دیدگاه

ایران با یک غایب بزرگ در مسابقات قهرمانی جهان

با اعلام بهروز عطایی ستاره جوان والیبال ایران یعنی میثم صالحی در مسابقات قهرمانی جهان غایب خواهد بود.

ایران با یک غایب بزرگ در مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه"، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در سال 2021 که در اکثر رویدادها به عنوان بازیکن ثابت به زمین می رفت، توانست برای اولین بار حضور در یک لیگ اروپایی را تجربه کند. شاید اوج کار میثم صالحی رقابت‌های المپیک توکیو بود که با وجود حذف ایران در مرحله گروهی این بازیکن عملکرد قابل قبول و جالبی را از خود ارائه داد.

میثم صالحی که به تیم اولشتین لهستان پیوسته بود، مدتی بعد از ناحیه کتف با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و خیلی از بازی‌های تیمش را به همین دلیل از دست داد. در نهایت میثم با جدایی از باشگاه لهستانی کتف خود را در کشور ایتالیا به تیغ جراحان سپرد. مصدومیت میثم صالحی به گونه ای بود که نتوانست در رقابت های لیگ ملت‌ها نیز تیم ملی والیبال ایران را همراهی کند و این امیدواری وجود داشت که با پشت سر گذاشتن چند ماه سخت در قهرمانی جهان دوباره به میدان بازگردد.

1732478

صالحی طی روزهای اخیر در تمرینات تیم ملی نیز حضور پیدا کرد اما امروز و بعد از پایان تمرین ملی‌پوشان بهروز عطایی در مصاحبه خود اعلام کرد که این بازیکن نتوانسته به آمادگی کامل برسد و غایب بزرگ ایران در مسابقات قهرمانی جهان خواهد بود.

دیدگاه‌ها