کد خبر : 1837796 | 21 مرداد 1401 ساعت 00:36 | 95.9K بازدید | 10 دیدگاه

مهرداد با توپ پُر در لوسیل؛

افتتاح ورزشگاه جام جهانی توسط یک ایرانی!(عکس)

نخستین مسابقه رسمی در یکی از ورزشگاه‌های میزبان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ با درخشش یک بازیکن ایرانی همراه بود.

افتتاح ورزشگاه جام جهانی توسط یک ایرانی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته دوم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال العربی در حالی‌که مثل نخستین بازی فصل مهرداد محمدی را از ابتدا در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱:۱۰ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه لوسیل مقابل تیم بدون امتیاز الریان قرار گرفت.

این بازی در حالی آغاز شد که استادیوم لوسیل که پذیرای هشت مسابقه در جام جهانی قطر خواهد بود، برای نخستین بار یک دیدار فوتبال را میزبانی می‌کرد و افتتاحیه آن با درخشش مهاجم تند و تیزِ ایرانی العربی همراه شد.

1734279

مهرداد محمدی که در نخستین بازی فصل مقابل قطر اس. سی و در جریان برتری تیمش پرتلاش ظاهر شده بود و علی‌رغم اینکه در حضور ۸۹ دقیقه‌ای نتوانست گلزنی کند، نمایش قابل قبولی ارائه کرد، در دومین مسابقه لیگ ستارگان قطر یک بازی درخشان برابر الریان بر جای گذاشت و بیشترین سهم را در برد تیمش داشت.

در دقیقه ۱۲ پس از اینکه عمر السومه نتوانست در میانه زمین توپ را حمل کند، مهرداد محمدی با فرار سریع از بین دو مدافع الریان به سمت محوطه جریمه حریف رفت و با یک پاس در عمق فوق‌العاده، یوسف المساکنی را در فرصت گلزنی قرار داد تا این بازیکن با یک ضربه چیپ استثنایی گل اول بازی را به ثمر رساند.

1734278
مهرداد محمدی در زمان مناسب و لحظه‌ای که یوسف المساکنی در آفساید نبود، پاس خوبی به مهاجم تیمش داد و پایه‌گذار گل اول مقابل الریان بود

مهرداد محمدی که تشنه گلزنی پس از ۱۱ ماه بود، در دقیقه ۶۴ پنالتی اعلام شده به سود العربی را با فریب دروازه‌بان الریان و شوت زمینی آرام به سمت چپ تبدیل به گل کرد و تیمش را برای دومین بار در این مسابقه به گل رساند.

ویدئو: 257193

ستاره ایرانی العربی در دقیقه ۷۲ تعویض شد که لحظاتی پس از آن الریان توسط یوهان بولی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما در نهایت یاران محمدی توانستند با پیروزی این مسابقه را پشت سر بگذارند.

تیم فوتبال العربی که در نخستین مسابقه فصل به برتری ۲ بر صفر مقابل قطر اس. سی رسیده بود، در بازی برابر الریان هم توانست به پیروزی ۲ بر یک دست پیدا کند و تنها تیم ۶ امتیازی لیگ ستارگان قطر شود و در صدر جدول بایستد.

1734280
ستاره ایرانی العربی پس از باز کردن دروازه الریان با خوشحالی معروف خود و نمایش دست روی پیشانی به سمت تماشاگران العربی رفت و خوشحالی خود را با آنها تقسیم کرد

محمدی که آخرین گل خود را ۱۱ ماه قبل در جریان دیدار هفته چهارم فصل گذشته مقابل قطر اس.سی به ثمر رسانده بود، در دیدار پنج‌شنبه شب برابر الریان با یک گل و یک پاس گل طلسم‌شکنی کرد و آمادگی خود را نشان داد.

1734282

دیدگاه‌ها