کد خبر : 1837813 | 21 مرداد 1401 ساعت 11:00 | 8.9K بازدید | 11 دیدگاه

رحیم استرلینگ؛

در چلسی برای قهرمانی در اروپا تلاش می‌کنم

رحیم استرلینگ، ستاره جدید چلسی، آرزو دارد در این تیم برای اولین بار فاتح لیگ قهرمانان شود.

در چلسی برای قهرمانی در اروپا تلاش می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، نیمکت نشینی های مکرر به خصوص در بازی های بزرگ و البته حضور ستاره های جدید هجومی در ترکیب منچسترسیتی، باعث شد رحیم استرلینگ در نهایت از این باشگاه جدا شده و به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت دهد. حالا رحیم استرلینگ در مصاحبه ای اعتراف کرد خواهان تغییر شرایط در منچسترسیتی بوده، اما این اتفاق رخ نداده و او راه حل جدایی را انتخاب کرده است.

رحیم استرلینگ گفت: "از دست جایگاه در ترکیب اصلی سیتی برایم این یک غافلگیری و شگفتی بزرگ بود. شخصیت من به گونه ای است که تلاش می‌کنم مبارزه کرده و شرایط را عوض کنم، اما این اتفاق رخ داد و پایان ماجرا رقم خورد. اما من باید شرایط را مدیریت می کردم و به همین دلیل است که حالا اینجا هستم. من سعی کردم فوتبالم را بازی کنم و بر شرایط غلبه کنم، اما این اتفاق رخ نداد و بنابراین مجبور شدم تصمیم دیگری بگیریم.

1734298

در روزهای بازی مقابل چلسی متوجه شدم که این باشگاه به دنبال چه اهدافی است. با توجه به حضور چلسی در فینال‌های مختلف در چند سال اخیر، می‌دانم که آنها تیم برنده ای بوده و همیشه چالش قهرمانی را پیش روی خود می بینند.

احتمال فتح لیگ قهرمانان اروپا؟ من هنوز در لباس چلسی در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده‌ام و آنجا باید دید که آیا این احتمال وجود دارد یا خیر. چلسی تا به حال فاتح اروپا شده، اما این اتفاق برای من رخ نداده است. پس من اینجا هستم تا برای بردن این جام تلاش کنم. من از همان اول در مورد انتقال به چلسی خوشبین بودم. من همیشه برای خودم اهدافی تعیین می‌کنم، بنابراین می‌دانم شخصا می‌خواهم به چه چیزی برسم، اما اهداف باشگاه نیز وجود دارد که مهم‌تر از هر چیزی محسوب می شود."

دیدگاه‌ها