کد خبر : 1837832 | 21 مرداد 1401 ساعت 12:21 | 16.2K بازدید | 8 دیدگاه

نام لواندوفسکی در فهرست بارسا در لالیگا ثبت شد؟

ممکن است نام روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا در لالیگا ثبت شود و او مشکلی برای همراهی این تیم نداشته باشد.

نام لواندوفسکی در فهرست بارسا در لالیگا ثبت شد؟

به گزارش "ورزش سه"، تنها 24 ساعت تا شروع فصل جدید لالیگا و اولین مسابقه بارسلونا باقی مانده و این تیم در هفته اول باید به مصاف رایو وایه کانو برود. اما در حال حاضر مهم ترین دغدغه کادر فنی و مدیران این تیم، عدم ثبت بازیکنان جدید در لالیگا و فراهم نشدن فرصت استفاده از آنها در هفته ابتدایی فصل است. نام پنج خرید تابستانی کاتالان ها و دو بازیکن تمدیدی این تیم به نام های عثمان دمبله و سرخی روبرتو، هنوز در لیست بلوگرانا قرار نگرفته و حضور آنها در بازی برابر رایو وایه کانو در هاله ای از ابهام قرار دارد.

1732832

اما نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد احتمال دارد مشکل لواندوفسکی، مهاجم جدید و 34 ساله بارسلونا حل شود و او مسئله ای برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیمش در این بازی نداشته باشد. مدیران باشگاه معتقدند طی 24 ساعت آینده مشکل چند بازیکن دیگر نیز برطرف می شود و آنها نیز می توانند در ترکیب ثابت ژاوی در این بازی قرار بگیرند.

البته به نظر می رسد لواندوفسکی جذاب ترین خرید بارسلونا در فصل تابستان بوده و احتمالا هواداران این باشگاه بیش از همه خواهان حضور او در ترکیب بودند. اخبار حاکی از آن است که اگر جرارد پیکه امروز پیشنهاد کاهش دستمزد را به صورت رسمی قبول کند، ممکن است شرایط ثبت چند بازیکن دیگر نیز فراهم شود. به هر حال حداقل در صورت رخ دادن این اتفاق، خیال ژاوی در مورد خط حمله راحت می شود و گلزن باتجربه و لهستانی فردا در ترکیب ثابت بارسا در هفته اول لالیگا قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها