کد خبر : 1837835 | 21 مرداد 1401 ساعت 12:25 | 21.6K بازدید | 8 دیدگاه

واکنش جلالی به تمسخر و توهین در فضای مجازی

مجید جلالی نقل قول هایی را که از او در خصوص سرمربی های خارجی لیگ منتشر شده بود، تکذیب کرد.

واکنش جلالی به تمسخر و توهین در فضای مجازی

به گزارش ورزش سه، در روزهای گذشته مصاحبه ای از قول مجید جلالی منتشر شد که در آن به نقل از جلالی بیان شده بود: «به زودی می‌فهمید با آوردن ساپینتو، مورایس، بردیف و اوسمار، فقط پول‌مان را دور ریخته‌ایم!»

این گفت‌وگو واکنش های مختلفی را از طرف جامعه هواداری فوتبال ایران در پی داشت اما شب گذشته جلالی در بخشی از مصاحبه خود با شب های فوتبالی ضمن تکذیب این مصاحبه گفت: به هیچ وجه ویدئویی با چنین صحبت هایی از من وجود ندارد و حتی سایت هایی که هم چنین چیزی نوشته‌اند، تحریف کردند. صحبت من کاملا کلی بود و اسمی از کسی نیاوردم. محور صحبت درباره بازیکنانی بود که جذب شده‌اند و البته نیمکت هم بود که می‌گفتم با این حجم زیاد بازیکنان خارجی و تغییرات نیمکت ها، شاید پنج ماه بعد متوجه بشویم که چقدر ضرر کردیم.

او افزود: در حال حاضر در حال جذب بازیکنان خارجی هستیم و بیشتر از ۸۰ درصد تیم ها این فصل بازیکن خارجی گرفته‌اند و به اعتقاد من جوان هایی داریم که می‌توانند بهتر باشند. حتی روی نیمکت هم یک سرمربی با ۴-۵ دستیار آورده‌اند؛ حتی آنالیزور هم آورده‌اند در حالی که ما می‌توانستیم بهتر داشته باشیم. ما اینها را داریم اما به آنها باور نداریم. من همین را گفته بودم و برخی اسم ردیف کردند و این تحریف سخن است.

جلالی در ادامه عنوان کرد: امیدوارم لیگ خوبی داشته باشیم؛ من اگر درباره مربی ها و بازیکنان و جوان های خودمان صحبت می‌کنم به این دلیل است که من بچه ها را باور دارم و سال های سال کنار اینها کار کردم. در سال هایی که کار کردم این جوان ها را آوردم؛ کاوه رضایی ۱۶-۱۷ ساله بود که در فولاد به جای بازیکنی که آن سال با ۵۰۰ هزار دلار آمده بود به او بازی دادم و دیدم که چقدر شایستگی داشت. صدها بازیکن به همین شکل هستند و این مسائل درون من تبدیل به باور شده است که این بچه ها ظرفیت های خوبی هستند و فقط باید آنها را باور کرد و به آنها فضا داد.

کارشناس فوتبال ایران در پایان با تمجید از مربیان ایرانی گفت: حتی در‌ مورد مربی ها هم من امثال تارتار، خطیبی، مجتبی حسینی و حمید مطهری را استعداد می‌دانم. ما برای اینها هیچ سرمایه‌گذاری و کاری نکردیم و اینها هر چیزی شدند، خودشان شده‌اند. در حالی که میلیون ها دلار خرج کردیم و آوردیم اما در نهایت چیزی از جانب آنها نصیب‌مان نشده است. اگر من این مطالب را می‌گویم به خاطر باورهایی است که به بچه های خودمان دارم. افرادی هم در شبکه ها تمسخر می‌کنند و من به آنها ایراد نمی‌گیرم؛ شاید آنها هم باورهایی نسبت به خارجی ها دارد اما من نسبت به ظرفیت های خودمان و جوان هایمان باور دارم و هر جا هم که کار کردم باورهایم را نشان داده‌ام.

دیدگاه‌ها