کد خبر : 1837844 | 21 مرداد 1401 ساعت 13:11 | 31.1K بازدید | 9 دیدگاه

مارکوس در راه پاریس؛

پروژه انتقال ستاره یونایتد به PSG جدی‌تر شد

مدیر برنامه مارکوس راشفورد، مهاجم انگلیسی منچستریونایتد، برای دیدار با مدیران پاری سن ژرمن به پاریس سفر کرده است.

پروژه انتقال ستاره یونایتد به PSG جدی‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال از قرارداد مارکوس راشفورد، ستاره جوان و انگلیسی با باشگاه منچستریونایتد باقی مانده و آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. البته در قرارداد این مهاجم جوان گزینه ای برای تمدید برای یک فصل دیگر نیز وجود دارد، اما طرفین هنوز برای فعال کردن این بند به توافق نرسیده اند و به همین دلیل احتمال جدایی راشفورد قوت گرفته است. مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن در سال های اخیر همیشه کیفیت این مهاجم جوان را مورد تحسین قرار داده و حالا به نظر بهترین فرصت برای جذب او از منچستریونایتد فرا رسیده است.

1733737

بی‌بی‌سی اسپورت در گزارشی مدعی شد لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن، از طرفداران راشفورد است و این انتقال را در روزهای اخیر پیگیری کرده است. حتی اخبار حاکی از آن است که مدیر برنامه این بازیکن 24 ساله برای مذاکره با تیم فرانسوی راهی پاریس شده و ممکن است این انتقال در روزهای آتی جدی تر دنبال شود. پاری سن ژرمن نام مائورو ایکاردی را در لیست فروش قرار داده و علیرغم در اختیار داشتن مثلث هجومی نامدار در خط حمله، به دنبال جذب یک گزینه جوان در فصل تابستان است.

البته مارکوس راشفورد در یک سال اخیر دچار افت محسوسی شده و حتی او این هفته و در اولین بازی تیمش در لیگ برتر برابر برایتون، یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد تا بیش از همیشه مورد انتقاد قرار گیرد. انتقال به پاری سن ژرمن می تواند دوران ورزشی راشفورد را احیا کند و عدم توافق برای تمدید قرارداد، منچستریونایتد را مجاب به فروش این بازیکن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها