کد خبر : 1837864 | 21 مرداد 1401 ساعت 14:18 | 21.2K بازدید | 10 دیدگاه

گزارش اسپورت:

2 ترکیب متفاوت بارسا؛ ابهام ژاوی در آستانه بازی با رایو

ژاوی، سرمربی بارسا، هنوز نمی‌داند که فردا می‌تواند از بازیکنان جدید خود در مقابل رایو وایه‌کانو استفاده کند یا خیر.

2 ترکیب متفاوت بارسا؛ ابهام ژاوی در آستانه بازی با رایو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا از هفته اول لالیگا باید به مصاف رایو وایه‌کانو برود. این در حالی است که باشگاه هنوز نتوانسته قرارداد پنج خرید جدید خود و دو بازیکن تمدیدی را ثبت کند. بارسا تا امشب فرصت دارد شرایط لازم برای ثبت قرارداد این بازیکنان را فراهم کند و گفته می شود اهرم مالی چهارم یعنی فروش 25 درصد دیگر از بارسا استودیو امروز فعال خواهد شد. همچنین جرارد پیکه نیز قبول کرده تا قراردادی جدید با بارسلونا امضا کند که در آن دستمزدش 50 درصد کاهش خواهد یافت.

1732969

بارسا اگر بتواند امشب نام عثمان دمبله، سرجی روبرتو، روبرت لواندوفسکی، ژول کُنده، فرانک کسیه، پی‌یر امریک اوبامیانگ، آندریاس کریستیانسن و رافینیا را ثبت کند، خیال ژاوی کاملا راحت خواهد شد و او می‌تواند تیمش را با بهترین ترکیب ممکن به مصاف رایو وایه‌کانو بفرستد. 

در این صورت ترکیب اصلی بارسلونا احتمالا چنین خواهد بود: مارک آندره تراشتگن، رونالد آرائوخو، کریستنسن، کُنده، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، پدری، گاوی، رافینیا، لواندوفسکی و دمبله.

1710572

در صورتی که بارسا نتواند خریدهای جدید خود را تا امشب ثبت کند، ژاوی برای انتخاب ترکیب اصلی خود باید روی 17 بازیکنی که در دسترس هستند، حساب کند.

بر این اساس، ترکیب احتمالی بارسا چنین خواهد بود: تراشتگن، سرجینیو دِست، آرائوخو، اریک گاسیا، جوردی آلبا، بوسکتس، پدری، گاوی، ممفیس دیپای، آنسو فاتی، اوبامیانگ.

فران تورس پس از مصدومیت در تمرینات پیش فصل هنوز شرایط ایده‌آل برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت را ندارد و جرارد پیکه هم در وضعیت مطلوب نیست و بعید است فردا در ترکیب ثابت باشد. دیدار بارسا و رایو وایه‌کانو فردا ساعت 21 به وقت محلی (23.30 به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها