کد خبر : 1837867 | 22 مرداد 1401 ساعت 15:10 | 24.7K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش اسپورت

فداکاری برای تمدید؛ افشای جزئیات قرارداد جدید دمبله

نشریه اسپورت جزئیاتی جدید از قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا را منتشر کرد.

فداکاری برای تمدید؛ افشای جزئیات قرارداد جدید دمبله

به گزارش "ورزش سه"، داستان تمدید قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا پایانی خوش داشت. پس از مدت‌ها کشمکش، دمبله قراردادش را دو سال دیگر تمدید کرد و به این‌ترتیب تا 2024 ماندنی شد. ستاره فرانسوی قراردادش با بارسا تمام شده بود و به‌عنوان بازیکن آزاد می‌توانست راهی تیم بعدی خود شود ولی اصرارهای ژاوی و تمایل خود دمبله برای اثبات ارزش‌هایش سبب شد او از جدایی منصرف شود.

1724636

دمبله سال 2017 به بارسا پیوست ولی به دلیل مصدومیت‌های متوالی نتوانست ارزش های خود را ثابت کند. او فصل گذشته از ماه ژانویه عالی کار کرد و انتظار می‌رود این درخشش، فصل جاری نیز ادامه داشته باشد. دمبله در بازی های پیش فصل بارسا در آمریکا نیز درخشان کار کرد.

1730527

دمبله یکی از بازیکنانی بود که دستمزد بسیار بالایی می گرفت و این یکی از مشکلات در راه تمدید قرارداد او بود. بارسلونا از دمبله خواسته بود تا دستمزد خود را کاهش دهد و در نهایت ستاره فرانسوی این درخواست را پذیرفت. طبق ادعای نشریه اسپورت، دستمزد دمبله در قرارداد جدید، 16 میلیون یورو ناخالص است که با کسر مالیات به 8 میلیون یورو کاهش پیدا می کند. دستمزد قبلی دمبله 18 میلیون یورو خالص در سال بود.

1730444

همچنین بر اساس بندهای متغیر، دستمزد دمبله تا 10 میلیون یورو در سال نیز خواهد رسید. به این ترتیب دمبله در دو سال پیش رو می تواند 20 میلیون یورو خالص از بارسلونا دستمزد بگیرد که رقم قابل توجهی خواهد بود. رقم فسخ قرارداد دمبله نیز 50 میلیون یورو است. جالب اینکه بارسلونا تا دیروز نتوانسته بود قرارداد جدید دمبله را ثبت کند و با فعال کردن اهرم مالی چهارم موفق به انجام این کار شد.

دیدگاه‌ها