کد خبر : 1837868 | 21 مرداد 1401 ساعت 14:49 | 8.2K بازدید | 26 دیدگاه

استقلال به دنبال هت‌تریک پیروزی در هفته‌های نخست

استقلال دو فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر را با پیروزی آغاز کرده و امسال نیز به دنبال حفظ این روند است.

استقلال به دنبال هت‌تریک پیروزی در هفته‌های نخست

به گزارش "ورزش سه"، انتظارات برای نخستین دیدار تیم ریکاردو ساپینتو به سر آمده و سرمربی پرتغالی می‌تواند امروز استقلال مدل 1401 را با توجه به افکار و اندیشه‌هایش به نمایش بگذارد. آبی‌ها در گام نخست باید یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل خود را برابر سپاهانی برگزار کنند که آنها نیز با توجه به تغییرات روی نیمکت تیم‌شان، وضعیت مشابهی با پایتخت نشین‌ها دارند.

قطعا پیروزی در دیدار هفته اول می‌تواند باعث افزایش انگیزه دو تیم و سرمربیان جدید آنها شود. با این حال، استقلالی ها امیدوارند به رکورد خوبی که در دو فصل گذشته از خود به جای گذاشته‌اند، ادامه دهند و برتری مقابل سپاهان نیز باعث خواهد شد که آنها برای تمام رقبا خط و نشان بکشند.

استقلال فصل قبل و در لیگ بیست و یکم توانست هفته نخست از رقابت‌های لیگ برتر را با تک گل جعفر سلمانی برنده شده و هوادار را شکست دهد. آنها فصل قبل‌تر از آن نیز و در لیگ بیستم با هدایت محمود فکری در گام اول با گل های وریا غفوری و ارسلان مطهری از سد مس رفسنجان عبور کردند.

اما استقلال پیش از آن و در سه فصل متوالی موفق به پیروزی در هفته‌های نخست نشده بود. آبی ها در لیگ نوزدهم و با استراماچونی در تبریز و با گل دقیقه 96 اتابک زارعی مغلوب ماشین سازی شدند. دیداری که حواشی زیادی در پایان آن به وجود آمد.

در لیگ‌های هجدهم و هفدهم نیز علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بود که در لیگ هجدهم این تیم با تک گل کرار جاسم مغلوب صنعت نفت شد و در لیگ هفدهم نیز آبی پوشان برابر نفت تهران با تساوی یک–یک متوقف شدند که در آن بازی ارسلان مطهری گل تساوی نفتی‌ها را وارد دروازه استقلال کرد.

پس از اینکه استقلال سه فصل متوالی و در لیگ‌های هفدهم، هجدهم و نوزدهم نتوانست هفته نخست را برنده شود، آنها در لیگ‌های بیستم و بیست و یکم برنده از زمین خارج شدند. اکنون ساپینتو امیدوار است در همان گام نخست برنده از سد تیم قدرتمند سپاهان بگذرد و استقلال نیز در زمینه پیروزی در هفته‌های اول هت تریک کند.

دیدگاه‌ها