کد خبر : 1837874 | 21 مرداد 1401 ساعت 15:20 | 56.6K بازدید | 5 دیدگاه

اولتیماتوم به مازادها

هشدار آخر PSG؛ یا جدایی یا بازی در دسته پنجم

بازیکنان مازاد پی اس جی تحت هیچ شرایطی به تیم اول بر نمی‌گردند و اگر راهی تیمی دیگر نشوند، باید در تیم جوانان باشگاه به میدان بروند.

هشدار آخر PSG؛ یا جدایی یا بازی در دسته پنجم

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی در دو هفته اخیر، ابتدا موفق به فتح سوپرجام فوتبال فرانسه برابر نانت شد و سپس در هفته اول لوشامپیونا نیز توانست کلرمون را با سه گل شکست دهد. باشگاه پاریسی توانسته چند بازیکن جدید جذب کند ولی پروسه خروج بازیکنان مازاد، مطابق انتظار پیش نمی‌رود.

1733121

کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، فهرستی از بازیکنان مازاد را در اختیار باشگاه گذاشته بود که از آن جمع تنها جورجینیو واینالدوم راهی رم شده و هنوز تکلیف چند بازیکن نامشخص است. بازیکنانی مثل مائورو ایکاردی، آندر هِرِرا، رافینیا، یولیان دراکسلر و لاوین کورزاوا اجازه تمرین با تیم اول را ندارند و با تیم جوانان باشگاه تمرین می‌کنند. این قانون جدید باشگاه پی اس جی است که بازیکنان مازاد، حق تمرین با تیم اول را ندارند.

1723617

اکیپ امروز ادعا کرد که به این بازیکنان هشدار داده شده که اگر تا پایان نقل و انتقالات تابستانی مقصدی دیگر برای خود پیدا نکنند، در تیم جوانان باشگاه باقی خواهند ماند و باید در دسته پنجم فوتبال فرانسه به میدان بروند.

این در حالی است که طبق قانون و با پایان مهلت انتقالات تابستانی، بازیکنانی که به تیم جوانان تبعید شده‌اند، باید به تیم اول برگردند. به نظر می‌رسد که پی اس جی حاضر است غرامت بدهد ولی بازیکنان مازاد به تیم اول اضافه نشوند.

 

دیدگاه‌ها