کد خبر : 1837939 | 21 مرداد 1401 ساعت 20:51 | 16.2K بازدید | 6 دیدگاه

ژاوی: ارزش خریدهای جدید در زمین مشخص می‌شود

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، معتقد است که بازیکنان جدید این تیم باید ارزش‌شان را در زمین بازی در فصل جدید نشان دهند.

ژاوی: ارزش خریدهای جدید در زمین مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته اول لالیگا در ورزشگاه نوکمپ میزبان رایو وایه‌کانو خواهد بود و ژاوی امیدوار است که نمایش خوبی از بازیکنان جدیدش ببیند. 
خریدهای جدید بارسا برای تقویت این تیم هزینه‌های زیادی برای بارسا به همراه داشت و جنجال بسیاری را برای این تیم ایجاد کرد و هواداران و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند با حضور این بازیکنان به اهداف‌شان دست پیدا کنند. 
ژاوی در نشست خبری پیش از این بازی درباره بازی هفته اول بارسا گفت:« ما فردا فصل جدید را با اشتیاق بسیار شروع می‌کنیم. رقابت بسیاری در رختکن داریم. رایو تیم خوبی است و بازیکنان معروفی ندارد اما در سطح بالایی بازی می‌کند. این آزمایش خوبی برای ما پس از یک پیش فصل عالی است.»

1715248
او با اشاره به فعال شدن چهارمین اهرم اقتصادی برای ثبت قرارداد بازیکنان اظهار داشت:« ما در حال تلاش هستیم. همه در این باشگاه احساس خوبی نسبت به این موضوع دارند. ما امروز اهرم چهارم را فعال کردیم و قراردادها را تا فردا ثبت خواهیم کرد. تلاش زیادی کردیم اما کاملا خوش‌بین و برای دیدن این تیم هیجان‌زده هستیم.»
سرمربی بارسا درباره خریدهای جدید این تیم اضافه کرد:« ما خریدهای بسیار خوبی داشتیم اما این موضوع باید در زمین نشان داده شود. ما باید برنده شویم. بازیکنان باید خودشان را در زمین، در بازی‌ها و با نتایج خوبی که می‌گیرند ثابت کنند. عملکرد بازیکنان برای ما بسیار مهم است.»
این مربی کاتالان درباره احتمال خرید بازیکنان بیشتر ادامه داد:« ما به برنامه‌ریزی ادامه می‌دهیم تا هر کار می‌توانیم انجام دهیم. باید ببینیم تا 31 آگوست چه اتفاقی رخ خواهد داد. اگر شانس جذب بازیکنی را داشته باشیم، اقدام خواهیم کرد.»
ژاوی درباره جدایی فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا گفت:« او بازیکن مهمی است و من می‌توانم از او استفاده کنم. باید ببینیم از حالا تا 31 آگوست چه اتفاقی رخ خواهد داد. احتمال نقل و انتقال هنوز هست و نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

دیدگاه‌ها