کد خبر : 1837947 | 21 مرداد 1401 ساعت 21:53 | 55.9K بازدید | 10 دیدگاه

تحریم دوربین‌های صداوسیما در نشست خبری ساپینتو

مدیررسانه ای استقلال از حضور دوربین های تلویزیون در نشست خبری جلوگیری به عمل آورد.

تحریم دوربین‌های صداوسیما در نشست خبری ساپینتو

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که دعوای استقلال و صدا و سیما طولانی تر از آن چیزی خواهد بود که تصور می شد. پس از نامه ای که مدیرعامل استقلال با هماهنگی باشگاه رقیب یعنی پرسپولیس برای رئیس سازمان صدا و سیما ارسال کرد، حالا بحث حق پخش تلویزیونی سرخابی ها به نشست خبری ساپینتو نیز کشیده شد.

در نامه ای که سرخابی ها خطاب به پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما ارسال کرده بودند، خواهان رعایت برخی از حقوق دو باشگاه شدند. حقوقی مانند عدم پخش گزیده بازی‌ها و گل‌های به ثمر رسیده استقلال و پرسپولیس در بخش‌های خبری و برنامه‌هایی مثل فوتبال برتر، شب‌های فوتبالی، ورزشگاه و عدم پخش زنده یا غیر زنده بازی‌های دو تیم در پلتفرم‌ تلوبیون و تلویزیون‌های اینترنتی.

این مسئله باعث فیلمبرداری عجیب دوربین اصلی صدا و سیما در حین پخش زنده بازی استقلال و سپاهان شد تا عبارت "پخش غیرمجاز اینترنتی مسابقات؛ تضییع حقوق باشگاه استقلال و سهامداران!" که روی تابلوهای تبلیغاتی درج می شد، از تلویزیون به نمایش گذاشته نشود.

حالا و در شرایطی که خبرنگاران برای پوشش نشست خبری ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال راهی محل کنفرانس شده بودند، محمدحسین زرندی مدیررسانه ای آبی ها اعلام کرد که سرخابی ها با نامه رسمی موضع خود را درباره حضور دوربین های تلویزیونی اعلام کرده اند ولی به همین دلیل در صورتی که دوربین های تلویزیونی در نشست خبری حضور داشته باشند، سرمربی آبی پوشان در کنفرانس خبری حاضر نخواهد شد.

زرندی اعلام کرد که ریکاردو ساپینتو تنها در شرایطی راهی محل نشست پس از بازی می شود که دوربین های تلویزیونی محل کنفرانس خبری را ترک کرده و تنها رسانه های مکتوب در این نشست حضور پیدا کنند در غیر اینصورت این کنفرانس برگزار نخواهد شد.

در نهایت نیز دوربین های تلویزیونی محل کنفرانس بعد از دیدار استقلال و سپاهان را ترک کردند تا سرمربی آبی پوشان راهی نشست خبری شود.

دیدگاه‌ها