کد خبر : 1837966 | 21 مرداد 1401 ساعت 23:36 | 14.9K بازدید | 3 دیدگاه

کریم اسلامی با تبحرش پنالتی گرفت

ربیعی: تمنا می‌کنم این داور را برای ما نگذارید!

سرمربی تیم مس رفسنجان می گوید تیمش از اشتباهات داوری ضرر کرده و نتوانسته مقابل نساجی به برد برسد.

ربیعی: تمنا می‌کنم این داور را برای ما نگذارید!

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی بعد از تساوی مقابل نساجی مازندران در نشست خبری حضور یافت.

او در ابتدا گفت: روز خبرنگار را تبریک می گویم. به مجموعه نساجی اعم از تیم مدیریتی و فنی خسته نباشید می گویم. آقای مطهری از مربیان خوب و فنی فوتبال ایران است. درباره بازی فکر می کنم در نیمه اول دقایق ابتدایی را بهتر شروع کردیم. در دقایق 15 تا 30 بازی روال خودش را داشت اما 15 دقیقه پایانی نیمه اول را نساجی بهتر بازی کرد و حتی فرصت داشت که گل بزند.

سرمربی مس رفسنجان صحبت هایش را اینطور ادامه داد:در نیمه دوم اما از ابتدا تا پایان بازی تیم برتر زمین بودیم. موقعیت های متعددی را ایجاد کردیم. در ابتدای نیمه گل خوردیم. برگشتیم و گل خوبی زدیم. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. چندین فرصت را از دست دادیم. طبیعی بود که تیم از بدنسازی بیرون آمده و در نیمه اول به همین خاطر تیم ما سنگین بود. با هر صحنه ای تاخیر داشتیم. در نیمه دوم اما بازی بهتری انجام دادیم.

ربیعی درباره شرایط نساجی بیان کرد: نساجی تیم خوبی است و قهرمان جام حذفی شده است. برای آنها احترام قائلم و فکر می کنم بازی خوبی انجام دادند.

ربیعی درباره جذب نفرات جدید مس رفسنجان از جمله شیمبا تاکید کرد: ما نسبت به فصل گذشته 5، 6 بازیکن از دست دادیم و 5، 6 بازیکن هم جذب کردیم. لوسیانو پریرا هم یکی از بازیکنان جدید ما است. به هر حال از عملکردش و زحمتی که کشیده راضی هستیم. ما در جلوی زمین نیاز به زمان برای هماهنگی داریم. هرقدر جلوتر برویم به هماهنگی بهتری در جلوی زمین می رسیم. 8 تیم اول سال گذشته و به همراه تراکتور تقویت خوبی در نقل و انتقالات شدند و این لیگ امسال را جذاب تر می کند.

1695367

سرمربی مس با انتقاد از عملکرد داور مسابقه گفت: قبل از اینکه به کنفرانس خبری بیایم، چند صحنه مشکوک را دیدم تا اگر صحبتی می کنم با آگاهی بیشتری باشد و خودم را مدیون نکنم و الکی درباره کسی قضاوت نکنم. گل نساجی اول اینکه آقای اسلامی در آفساید است و دوما اصلا پنالتی ای هم اتفاق نیفتاد. اگر قرار باشد شارژ کردن رخ بدهد، اعمال نیرو هم نشد. من کریم اسلامی را می شناسم. او بسیار فوتبالیست خوب و بچه باشخصیتی است اما در پنالتی گرفتن تبحر دارد و فکر می کنم با تبحر او پنالتی گرفته شد.

ربیعی همچنین تاکید کرد: درباره پنالتی خودمان باید حرف بزنم. صحنه نیمه اول روی شیمبا را نتوانستم ببینم اما بعد از ضربه کرنری که فرشید باقری به تیر دروازه زد، توپ برگشتی اش را حقیقی روی بازیکن ما خطای پنالتی کرد و صد درصد خطا بود. 

سرمربی مس رفسنجان درباره قضاوت حاج ملک گفت: سخت است که این صحبت را بیان کنم اما برای تیم های خودم هرگز خاطرات خوبی از آقای حاج ملک نداشته ام. تمنا می کنم برای بازی های من ایشان را داور نگذارند. چون همیشه پایان بازی به قضاوت ایشان انتقاد داریم. البته داور بسیار خوبی است اما نظرم این است که اگر برای کمیته داوران مقدور است این کار را بکنند. ما قبلا هم گفته و نامه زده بودیم. قطعا ایشان چیزی که دیده را قضاوت کرده و من اینطور خودم را آرام می کنم. با این حال چیزی که مشخص است گل نساجی آفساید بود و یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد. این نتیجه بازی را تغییر می دهد.

ربیعی افزود: بازی اول است و نمی خواهم با صحبت هایم عملکرد و تلاش نساجی را زیر سوال ببرم. آقای  مطهری و سیف اله پور را می شناسم، آدم های سالم و خوبی هستند. اما عملکرد تیم داوری اشتباه داشت و این می تواند روند بازی را تغییر بدهد. 

او در پایان گفت: برای آقای حاج ملک و تیم داوری آرزوی موفقیت دارم. نگاهم این است که اشتباه کرده و امیدوارم در آینده با دقت و نظارت بیشتر عملکرد بهتری داشته باشند. من امیدوارم کمک داور ویدئویی استفاده شود. باید تیم ها را برای حضور در لیگ برتر الزام کنند که از کمک داور ویدئویی استفاده کنند و شرط حضورشان در مسابقات باشد. الکی هم برای داوری و ... توجیه نیاوریم. اما در ذهن خودم این است که باید برنده بازی می شدیم. امیدوارم سیستم VAR وارد ایران شود تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود.

دیدگاه‌ها