کد خبر : 1837993 | 22 مرداد 1401 ساعت 09:20 | 37.3K بازدید | 19 دیدگاه

ولخرجی ادامه دارد؛ بایرن در پی ستاره آلمانی چلسی

مدیران بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط جذب کای هاورتز، مهاجم آلمانی چلسی، هستند.

ولخرجی ادامه دارد؛ بایرن در پی ستاره آلمانی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، بایرن عملکرد قابل توجهی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته و موفق شده است بازیکنان بزرگی را در چند هفته اخیر به مونیخ منتقل کند. 
جدایی روبرت لواندوفسکی باعث شد که آنها به صورت جدی به فکر تقویت خط حمله تیم‌شان باشند و سادیو مانه را از لیورپول به خدمت بگیرند تا دست یولیان ناگلزمان بازتر از قبل شود. 
این در حالی است که انتقال ماتیس دی‌لیخت از یوونتوس به این تیم با مبلغ قابل توجه 60 میلیون دلار نیز یکی از خریدهای گرانقیمت این تیم در چند سال اخیر به حساب می‌آمد. 

اما به نظر می‌رسد که خریدهای حسن صالح حمیدزیچ به عنوان مدیر ورزشی بایرن هنوز به پایان نرسیده است و آنها در حال بررسی سایر گزینه‌هایی هستند که برای تقویت این تیم خصوصا از نظر هجومی دارند. 

1606760
رسانه‌های آلمانی مدعی شده‌اند که بایرن مذاکراتی را با مدیر برنامه هاورتز آغاز کرده و از آنها درباره شانسی که برای انتقال این بازیکن از استمفوردبریج به آلیانس آرنا دارد سوال کرده است. 
گفته می‌شود آنها به دنبال یافتن جانشینی قابل اطمینان برای لواندوفسکی هستند و این ستاره چلسی را یکی از گزینه‌های اصلی برای این پست می‌دانند. 
با این حال خرید این بازیکن شاید برای مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا بسیار دشوار باشد چون توماس توخل علاقه زیادی به او دارد و هاورتز هم توانسته است خودش را در ترکیب چلسی جای دهد و در آینده هم با توجه به جدایی روملو لوکاکو، فرصت بیشتری برای نشان دادن توانایی‌هایش در لیگ برتر انگلیس خواهد داشت.

دیدگاه‌ها