کد خبر : 1838012 | 22 مرداد 1401 ساعت 10:52 | 37.6K بازدید | 16 دیدگاه

وضعیت نامشخص 4 استقلالی برای بازی با ملوان

4 بازیکن استقلال برای دیدار با ملوان انزلی وضعیت نامشخصی دارند.

وضعیت نامشخص 4 استقلالی برای بازی با ملوان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی روز گذشته مقابل سپاهان قرار گرفت که 4 بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار نداشت. آبی‌ها در جریان شکست دو بر صفر مقابل سپاهان صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، کاوه رضایی و محمد محبی را در لیست خود نداشتند.

حردانی به دلیل مصدومیت، مرادمند به خاطر نداشتن مجوز پایان خدمت سربازی و کاوه رضایی و محمد محبی به دلیل نرسیدن ITC نتوانستند استقلال را در بازی با سپاهان همراهی کنند و غایب بودند.

جالب اینکه وضعیت این 4 بازیکن برای مسابقه هفته دوم لیگ برتر هم مشخص نیست. اگرچه با توجه به رسیدن کارت پایان خدمت مرادمند در اوایل شهریور ماه می‌شود حدس زد این بازیکن مقابل ملوان در هفته دوم نیز غایب است اما درباره 3 بازیکن دیگر تلاش‌ها ادامه دارد.

پزشکان استقلال در تلاش هستند تا حردانی را به مسابقه با ملوان برسانند اما او وضعیت نامشخصی دارد. همچنین مکاتبات و رایزنی‌ها با دو باشگاه شارلروای بلژیک و سانتاکلارا درباره کاوه رضایی و محمد محبی ادامه دارد تا هرچه سریع‌تر ITC این دو بازیکن نیز صادر شود و آنها بتوانند در لیست استقلال قرار بگیرند.

بدون شک بازگشت این نفرات به ترکیب استقلال، کمک شایانی به ریکاردو ساپینتو خواهد کرد و باعث می‌شود آبی‌ها قدرتمندتر از قبل به کارشان ادامه بدهند.

دیدگاه‌ها