کد خبر : 1838043 | 22 مرداد 1401 ساعت 12:35 | 13K بازدید | 10 دیدگاه

شکوری: قضاوت در مورد ساپینتو زود است

مرحله اول دومین دوره کلاس مربیگری درجه A در تهران زیر نظر مرتضی محصص رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال آغاز شده است.

شکوری: قضاوت در مورد ساپینتو زود است

به گزارش "ورزش سه"، از نکات جالب توجه این دوره حضور سه استقلالی در این کلاس است، خسرو حیدری، آرش برهانی و هادی شکوری. در حال حاضر خسرو حیدری دستیار ساپینتو در تیم استقلال است. آرش برهانی در آکادمی باشگاه استقلال حضور دارد و هادی شکوری هم دستیار مهدی پاشازاده در تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه است.

در حاشیه این کلاس هادی شکوری، مدافع سابق استقلال در مورد نمایش این تیم در بازی با سپاهان گفت: بازی نخست بود و برای قضاوت در مورد عملکرد تیم و ساپینتو زود است. بازیکنان استقلال در جریان بازی فرصت‌هایی برای گلزنی به دست آوردند که از آن استفاده نکردند. ما قبلا در یک بازی دوستانه به مصاف سپاهان رفته بودیم و در مورد شیوه بردن سپاهان با خسرو حیدری صحبت کردم اما تعجب کردم که استقلال نتوانست در برابر سپاهان برنده از میدان خارج شود. به هر صورت زمانی که نتیجه به دست نمی‌آید عملکرد خیلی قابل تایید نیست.

هادی شکوری همچنین در مورد برگزاری کلاس A گفت: خیلی خوب شده است. نزدیک به دو یا سه سال بود که کلاس‌ها برگزار نمی‌شد و من به دلیل نداشتن مدرک نتوانستم به برخی از پیشنهادات پاسخ مثبت بدهم. صمد مرفاوی در مورد تیم ملی جوانان با من صحبت کرده بود. دو پیشنهاد هم از کشورهای عمان و امارات به من شده بود.

دیدگاه‌ها