کد خبر : 1838045 | 22 مرداد 1401 ساعت 12:40 | 47.2K بازدید | 15 دیدگاه

نقشه جدید چلسی؛ معاوضه آلونسو با ستاره بارسا

انتقال مارکوس آلونسو، مدافع چلسی، به بارسلونا تا مشخص نشدن تکلیف فرانکی دی‌یونگ ممکن نیست.

نقشه جدید چلسی؛ معاوضه آلونسو با ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که کار بارسا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز به پایان نرسیده است و این باشگاه به صورت جدی به دنبال جذب آلونسو از چلسی است. 
توماس توخل در نشست خبری پس از بازی برابر اورتون این موضوع را بار دیگر تایید کرد و گفت که این مدافع اسپانیایی تا پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات از این باشگاه جدا خواهد شد.
با این حال تا زمانی که معضل دی‌یونگ در نوکمپ حل نشود، بارسا شانسی برای جذب این بازیکن نخواهد داشت و حالا همه چیز بستگی به تصمیم نهایی این ستاره هلندی برای فصل پیش‌رو دارد.

1734200
روزنامه اسپانیایی اسپورت که به باشگاه بارسا نزدیک است خبر داده است که چلسی قصد دارد آلونسو را با دی‌یونگ معاوضه کند و به این ترتیب به هدفش برای جذب این بازیکن برسد اما این در حالی است که او هنوز با جدایی از بارسا موافقت نکرده است. 
چلسی قصد دارد پیشنهاد قابل توجه 80 میلیون یورو به علاوه آلونسو را برای خرید این هافبک ارائه کند که شانس پذیرش آن از سوی مدیران بارسا بسیار زیاد است اما مشکل اصلی خود دی‌یونگ است که حالا آینده آلونسو نیز به تصمیم نهایی او در این زمینه گره خورده است. 
بسیاری از رسانه‌های اسپانیای پیش از این خبر داده بودند که این هافبک هلندی هیچ تصمیمی برای ترک بارسا ندارد و این موضوع را در رختکن نیز مطرح کرده است، اتفاقی که می‌تواند کار جذب آلونسو را برای این باشگاه سخت کند.

دیدگاه‌ها