کد خبر : 1838074 | 22 مرداد 1401 ساعت 15:37 | 10.1K بازدید | 9 دیدگاه

گزارش:

در انتظار شروعی توفانی؛ لِوا مثل مانه، داروین و هالند؟

روبرت لواندوفسکی آمار گلزنی خوبی در اولین بازی رسمی خود برای تیم های سابقش دارد. او امیدوار است امشب در اولین بازی رسمی برای بارسا نیز موفق به گلزنی شود.

در انتظار شروعی توفانی؛ لِوا مثل مانه، داروین و هالند؟

به گزارش "ورزش سه"، مشکل روبرت لواندوفسکی برای حضور در بازی امشب بارسا و رایو ویه‌کانو حل شد و ستاره لهستانی پس از ثبت قراردادش در لالیگا امشب می تواند اولین بازی رسمی خود با پیراهن آبی اناری را انجام دهد. لواندوفسکی امسال همراه با کریم بنزما نامزدهای اصلی کسب آقای گلی لالیگا هستند. لوا امشب می تواند شروعی رویایی با بارسلونا در لالیگا داشته باشد. 

1733333

چشم امید هواداران بارسا به لواندوفسکی است و بسیاری انتظار دارند او همچون ارلینگ هالند، داروین نونیز و سادیو مانه که در تیم های جدید خود شروعی توفانی داشتند، عملکردی درخشان را ثبت کند.

ارلینگ هالند در اولین بازی خود در لیگ برتر انگلیس برای سیتی توانست دو گل به وستهام بزند و باعث پیروزی تیمش شود. داروین نونیز که لیورپول برای جذبش 75 میلیون یورو هزینه کرد نیز در سوپرجام انگلیس یک گل به سیتی زد و در اولین بازی لیگ برتر نیز برابر فولام یک گل زد و یک پاس گل داد.

1733307

سادیو مانه هم که با 30 میلیون یورو به بایرن پیوسته، در سوپرجام آلمان یک گل به لایپزیش زد و در اولین بازی بوندسلیگا نیز یکی از 6 گل بایرن را وارد دروازه آینتراخت فرانکفورت کرد.

1719600

آمار لواندوفسکی در اولین بازی خود برای تیم های سابقش بسیار خوب است. او سال 2008 در اولین بازی برای لخ پوزنان لهستان، در لیگ اروپا تک گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه خزر لنکران جمهوری آذربایجان کرد. سال 2010 او در اولین بازی خود برای دورتموند موفق به گلزنی نشد اما در بازی های بعدی موتور گلزنی او روشن شد. سال 2014 لوا در اولین بازی خود با پیراهن بایرن در بوندسلیگا موفق شد یک گل زیبا به دویسبورگ بزند. لوا در اولین بازی ملی خود برای لهستان نیز گلزنی کرد. سپتامبر 2008 او توانست یک بار دروازه سن مارینو را در مقدماتی جام جهانی 2010 باز کند. لوا امشب در اولین بازی رسمی با پیراهن بارسا چه خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها