کد خبر : 1837418 | 18 مرداد 1401 ساعت 17:20 | 10.7K بازدید | 5 دیدگاه

روبن دیاس؛

ارلینگ هالند از این هم بهتر خواهد شد

روبن دیاس، مدافع میانی منچسترسیتی، مدعی شد شرایط برای ارلینگ هالند در ادامه فصل بهتر خواهد شد.

ارلینگ هالند از این هم بهتر خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از خراب کردن چند موقعیت خوب در سوپرجام برابر لیورپول و آغاز انتقادات از ارلینگ هالند، این ستاره نروژی شروعی فوق العاده در لیگ برتر داشته و در اولین بازی موفق شد دو بار دروازه وستهام را باز کند. حالا روبن دیاس تاکید کرد در ادامه فصل، شرایط برای این مهاجم جوان بهتر خواهد شد و ارلینگ هالند می تواند بیشتر به سیتی کمک کند.

1733280

روبن دیاس گفت: "ما در حال آشنایی با سبک بازی ارلینگ هالند هستیم و البته این بازیکن نیز در ادامه فصل ارتباط بهتری با دیگر بازیکنان تیم پیدا خواهد کرد. البته هر چه بگذرد و ما در بازی های بیشتری در کنار یکدیگر به میدان برویم، این روند تسریع خواهد شد. من بسیار خوشحالم که ارلینگ هالند در اولین بازی خود در لیگ برتر دو بار موفق شد برای منچسترسیتی گلزنی کند. این اتفاق برای اعتماد به نفس او و کل تیم بسیار خوب است و همه ما می دانیم که چنین بازیکنی می تواند چه دستاوردی برای ما در ادامه فصل داشته باشد.

البته بازی کردن در کنار هم برای افزایش هماهنگی بین اعضای تیم بسیار مهم است، زیرا اینگونه خود ارلینگ هالند بیشتر با ما سازگار می‌شود، این اتفاق برای ما نیز رخ خواهد داد و او احساس نزدیکی و ارتباط بیشتری با تیم می کند. با وجود تمام بازیکنان خوبی که در رختکن داریم، این تیم تنها در صورتی موفق خواهد شد که همگی در کنار یکدیگر و متحد باشیم."

دیدگاه‌ها